Alla inlägg den 30 april 2018

Av teolinda - 30 april 2018 12:17

Idag känns de extra varmt, stickande och kliar, och vill inte hur äckligt de är under gips, men dagarna går och snart är de torsdag och får förhoppningsvis bort detta gips...


Idag är de valborg så man får se om man får se några eldar på facebook i kväll, här ska de blåsa upp och just nu känns de som lugnet innan stormen, men för mig blir de att ta de lugnt och lägga mig tidigt, sömnen är så där, men sover bättre än jag trodde från början så får vara glad över de, men ingen längtar så mycket som till torsdag än jag, och hoppas min svarta loppa kommer hem hit senast onsdag, måste ju testa om jag kommer in i henne med detta ben, och går de inte måste jag ju hitta en annan lösning....


Elden från förra året, när världens sötaste Juni var nere och var och tittade på elden, kallt som fan, men man kunde tända elden allafall...!

 


Har underbara i mitt liv som hjälper mig på olika sätt, och bara att kontakta på tex fb hjälper och gr så man fr tiden att gå, och så har jag hundarna som sällskap, för bara dom kommer hit så kan jag ju ha dem, så blir lite extra nu, men de sköter sig jätte bra, och så länge grannens hund inte går lös där ute eller någon annan med hund är nära så funkar de bra, ja även att katter håller sig borta underlättar ju, men den stora är så chockerande duktig och blir rörd när jag tänker på de, går bakom mig sakta, väntar med att gå efter mig så jag hinner sätta mig på toan som ett exempel, och när mor kommit in så har de inte sagt ett pip någon av dem, så duktiga....


Ja dom ligger mest nära, den ena på golvet för han förstår att han inte får plats vid mig,  och den lilla nere vid mina fötter...!

 


Nu lite mera kaffe och sen får jag se när jag orkar projekt skala potatis för att sen göra potatis mos minsann...


  Pussar,Kramar & Kärlek  

Presentation


Me myself and I

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

Teolinda

Ovido - Quiz & Flashcards