Alla inlägg under november 2020

Av teolinda - 15 november 2020 15:13

Nu var det ett tag sen jag skrev, så tänkte att de var dags igen. Slutet av oktober så sa jag upp mig på jobbet och har nu tjänstledigt under uppsägningstid som är 3mån, så första februari så är jag bara på nya jobbet och där trivs jag väldigt bra, lär mig nya saker hela tiden och fixar mer än jag tror...


Jag är inne i en period då allt känns tråkigt,mina känslor inom mig går väldigt upp och ner,försöker hela tiden tänka positivt,men de är jätte svårt just nu, känner mig ledsen och inget känns kul,har inte hänt något utan allt känns bara tråkigt,fast de händer trevliga saker så känns allt mest grått ändå,men försöker le och göra de bästa med de jag har, och hoppas allt känns bättre snart igen.för de blir de bara frågan om när...


Idag är de en riktigt grå trist dag dessutom,och kroppen bråkar en hel del,så fått ta en hemma ta de lugnt dag och ta paus med promenader idag, och de var bra länge sen de hände, men måste lyssna på kroppen så vila då de faktiskt är söndag och en ledig dag, och i morgon jobb igen,och tror de blir mycket med jobb i morgon och denna måndag ska de inte bli några fel på matkassar, så trött på missar och fel som inte ska hända,så laddar för en dag i morgon när de inte blir såna fel och missar som de blivit tidigare...


Här kommer lite foto från okt och nov, blivit en del utflykter och fina promenader...

     


Nu fixa lite mat, mera kaffe och kolla på något på Netflix,vet inte vad ännu men nåt bra borde jag hitta...


  Pussar,Kramar & Kärlek  



Presentation


Me myself and I

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

Teolinda

Ovido - Quiz & Flashcards