Alla inlägg den 29 april 2018

Av teolinda - 29 april 2018 08:41

Har alltid tänkt vid all jävlighet och elände så har jag aldrig behövt gips,   men de fick tydligen inte fortsätta vara så, för de ändrades just, och varför göra de litet när man kan gipsa ett helt jävla ben, och att dessutom ha skadade nerver i de benet så de samtidigt sticks och bränns, och ingen skillnad på de nu inte,   och självklart kom mensen under samma period,men hoppas bli av med de torsdag nästa vecka och de är de jag tänker på när jag gr allt för att tänka positivt, inte alls lätt vissa stunder men gör mitt bästa...  


Det är 150dagar tills avresa Barcelona och de är nåt jag har som mål och som jag försöker tänka på att i september blir de resa igen,   och så närmare i tiden är de 4dagar kvar tills ortopeden/röntgen, och för varje dag kommer jag närmare båda målen...  


Foto på mig och min ena kisse Mitte som gärna ligger nära mig, både i säng och soffan, hans bror ligger gärna nära i sängen, men sällan i soffan, men båda ger stöd och kärlek....!

 


Ja jag blir ju även mera känslosam under mens perioden,   så en del tårar har de blivit, som tex såg jag en serie del, som var väldigt sorglig, så ja tårarna rann som tusan, men behövde nog de,och tårarna kommer oftast på mig när man ser på något som ger tårar, gillar inte alls att gråta och försöker så mycket jag bara kan, att positivt som möjligt, men under mensen är de extra svårt minsann, och tårar kan komma från ingenstans och fel ord kan få mig att bryta ihop, så allt blir lite bättre när denna skit period är över...  


  Pussar,Kramar & Kärlek  

Av teolinda - 29 april 2018 08:03

Har börjat lyssna på omgiven av psykopater och valde att ta ner den boken som ljudbok, och den borde alla lyssna på eller läsa den, själv har jag fått bekräftat en hel del om hela två stycken människor som båda skadar oskyldiga på olika sätt,och många frågetecken har jag fått besvarade, på saker jag varit rätt säker på men funnits många frågetecken, för en psykopat ljuger mycket, även om saker de inte finns orsak att ljuga om, de förstår inte eller ser inga konsekvenser för sitt handlande, och dom saknar sympati och de gör aldrig fel, de försöker alltid få de till att de är någon annan som är boven och kan utan problem beskylla någon nära som tex sin egen familj, barn, syskon och de finns inge stopp..

 

De charmar andra människor, så man tror att nä den människan som är så snäll och trevlig, kan väl inte göra det du säger, men tyvärr är de duktiga på att lura andra människor, riktigt bra på att manipulera, och tex skapa intriger på arbetet samtidigt som de ler och ser pålitliga ut, och de enda man kan göra när och om man får bekräftat att man har med en psykopat att göra, är att bryta upp och gå iväg, och man måste orka kämpa för lätt är de inte, ja denna bok skulle alla läsa/lyssna på, och jag ska även läsa hans andra bok omgiven av idioter, man lär sig mycket om människors beteende och redan har jag fått flera frågetecken besvarade om olika beteende hos människor...


Man har ju mycket tid att göra ingenting, så är glad att jag har min dator, serie och filmer, spel och nu även lyssna på böcker eller läsa böcker, för annars skulle jag bli tokig, just nu är de extra kämpigt då jag fick mensen upp på allt och då är nerverna, mensvärken rejält jobbig, och de bränns sticks extra i hela de gipsade benet, och har extra ont i svanken, och mensvärken på de som sagt, men dagarna går och snart är den perioden över för denna gång och får kämpa på och ta en dag i taget...


  Pussar,Kramar & Kärlek  


Presentation


Me myself and I

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

Teolinda

Ovido - Quiz & Flashcards