Alla inlägg den 13 april 2018

Av teolinda - 13 april 2018 18:41

Då kom fredagen och inte vilken som helst utan fredag den 13April 2018    men gått rätt ok ändå, solen strålat och gjort de bästa med dagen, kvällen blir en lugn historia och i morgon en sväng och äta lunch vid en av mina äldsta vänner som just nu driver en golf Restaurang, som fått många positiva ord  ska bli trevligt och så lämna bilar för däckbyte, är ju dags igen, känns som man inte gör annat ju...  

 

Längtar till dagen kommer som jag kan krama och mysas med mosters finaste tjej Juni,   saknar henne så mycket och de är nog en av de saker som suger att jag har massa vatten i vägen och måste ta mig med flyg eller båt för att komma över och mysa med mosters tjej   och umgås med underbara vänner som ännu bor på andra sidan,   men man får mysa ordentligt när man väl träffas...  

 

Har helt klart bästa stället att gå, cykla till och skingra tankar...!

 

 

Nu blir de lite middag sen kaffe   och hoppas på en bra kväll, blir mys på soffan, till serie/film och i morgon är en ny dag...  

 

  Pussar,Kramar & Kärlek  

Presentation


Me myself and I

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

Teolinda

Ovido - Quiz & Flashcards