Alla inlägg den 10 april 2018

Av teolinda - 10 april 2018 19:21

Ja när planer inte blir som de var tänkt får man ju göra ny planering och hoppas på de bästa,och mitt ben beter sig underligt, men hoppas de blir bättre,solen kom fram tillslut och fick i allafall gjort lite nytta här hemma,   allt är ju bättre än inget....  


Men nu blir de soffan,serie och kaffe,   men för en liten stund sedan kom min ena kisse, och började jama som han gör när han håller på att svälta ihjäl   och de menas de finns nästan bara torrfoder i skålar hehe,   men ja fixa med maten tittar ner mot golvet och ser då en för mycket, ja men visst där satt grannens lilla gråa och såg väldigt oskyldig ut, som att de var inge konstigt alls, ja han fick gå ut såklart, han har ett bra hem så inte synd om honom, men han tyckte nog de var ett bra försök...  


Innan han fick gå ut, så var jag ju tvungen att ta ett foto på de alla tre...!

 


Jag vet dock inte vad de är med den kissen, som gör så att mina låter honom komma in i lgh, ja de börjat säga ifrån och pratar med honom med jamande och fräs, och även box med tassar har jag märkt, mest som de markerar, men ingen har fått komma in som denna och mina pojkar fyller 15år i juni och 1September har de bott här i 15år,  och som jag tidigare skrivit så har jag prövat allt, och stör mig inget, jag tar ut honom när jag ser att han är här inne,och han är varken elak,dum eller bråkar,   utan är bara nära mina kissar och visar med kroppspråket att den vill leka...  

 


Dock inte alltid jag märker att han smygit in i lgh och när jag sover kan jag inget göra, men han vill som sagt gärna leka med min kissar, mest min gula svassen,   dom kan ligga närheten av varandra ute, och ute är de helt ok, men då han har ett hem,och har allt en katt behöver,så behöver han inte vara här inne vid oss...

Men det är en av de orsaker till att jag tycker att kan man, så ska man skaffa två kissar från samma kull, så de har valet att ha en kompis,   men alla är olika och säger inte vad som är rätt eller fel, men jag tycker kan man så tycker jag två är bättre än att bara ta en kisse, sen behöver dom inte vara som mina som verkligen mår bra av varandra, sover bredvid varandra, busar,lekar, tvättar varandra och har alltid sällskap av varandra om de vill, men som sagt alla är olika men så tycker jag...  

 


  Pussar,Kramar & Kärlek  


Presentation


Me myself and I

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

Teolinda

Ovido - Quiz & Flashcards