Alla inlägg den 12 april 2018

Av teolinda - 12 april 2018 11:45

Strålande sol   och bilen visade runt 10grader när jag var iväg till apotek,men de var de enda viktiga idag och in på Ica, så nu är allt annat bonus, har kläder som ska vikas in och lite städ, tar de dock lugnt då kroppen gett konstig smärta och haft ett beteende jag inte riktigt känner igen, men just nu under kontroll...  


Har ju två sommarstugor bakom mitt hem, och vid de ena håller folk på att bygga något, kommer tyvärr inte på vad ett sånt litet glashus heter, men de byggs i allafall, och de har med en stor as till Schäfer  med sig som skäller på allt och inget,   ja en av mina grannar behöver ju inte gå där med sin hund,då de är inte ett ställe dom behöver gå,då man går över någon annans tomt typ, men de är ok att gå där om man inte förstör såklart, men dom är som dom är så inte förvånad, för de gör ofta saker som gör så man tänker på ett ordet "nonchalanta" typ...  

Men hoppas de inte ska jobba där i morgon,   de kommit långt så lever på hoppet som med de mesta, för helt klart underlättar de om den hunden inte är där i morgon, när jag hämtat hundarna,då vi är ute minst 1gång i timme och de är som minsta,ja den lilla får göra som hon vill, och väljer oftast att ligga kvar inne, och den stora är duktig på att skälla också,men har en plan så vi löser de ändå,   och går på längre promenad innan vi kommer hem till mig, men ljuger om jag säger att de inte skulle underlätta om dom inte jobbar i morgon, för visst fan hoppas jag på att de har jobb någon annanstans i morgon...  


Ja nu var de bra länge sen man fixade sig och festade, även dags för favoriten Irich Coffee...!

   


Men nu blir de dags att ta en kaffe till innan ta tag i kläderna,   riktigt skönt att kunna ha bakdörren öppen, och man fryser inte,så snart dags att sätta fram utemöblerna, känner hopp och bästa säsongen rullar in,   men får nog ringa och hålla på till lassis snart, så man kan få info ang operationen, är inställd på att de tyvärr blir midsommarveckan och kommer förstöra hela min bästa månad på året, men inte läkarna som lider av smärta, så för dem spelar de ju ingen roll att jag får vänta ett halvår och de ska göras när min absoluta bästa månad startar...  


Ska även testa mera frekvensterapi, har prövat så jävla mycket och inget funkar, men jag ger inte upp och en dag kommer de kanske nåt som hjälper, så jag kämpar vidare och lever på hoppet, de sägs ju plötsligt händer de   och man hittar något som faktiskt funkar och är bättre än de som funkar nu, jag måste tro de i allafall för att orka kämpa varje dag...    


  Pussar,Kramar & Kärlek  



Presentation


Me myself and I

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

Teolinda

Ovido - Quiz & Flashcards