Alla inlägg den 9 april 2018

Av teolinda - 9 april 2018 17:35

Måndag och en ny vecka startat och idag har vädret varit fantastiskt och solen har verkligen levererat och gett skön värme,   och tycker nog dagen gått på bra, vågar inte tänka de för högt tyvärr för då händer de väl nåt, men ja en skön dag helt klart, och lyckades komma ut på cykeln även idag, så lyckats få musklerna och jobba på något sätt sen jag började förra veckan...  


Kommer inom snar framtid få krama om mosters lilla sötnos,   och de ser jag verkligen fram emot, och bara kroppen håller så ska jag busa, mysa och njuta av lilla fröken juni sällskap, man får passa på när hon kommer ner till ön, då de bor annars i stockholm, och Juni ger så mycket kärlek och ja barn ligger mig nära hjärtat,   och då jag aldrig kommer få biologiska barn får jag njuta av andras diamanter, och Juni är den som ger mest kärlek och tänka sig hur mycket man kan älska en liten söt juvel som lilla fröken Juni,   kan tyvärr inte lägga in något foto på fröken,och måste acceptera att hennes föräldrar inte vill de, men hon sitter i mitt hjärta...


Men här är några få av alla andra härliga ungar jag har i mitt hjärta..!

Oliver,Molly,Zigge,Zelma och lilla Vallie

 

och här har vi Fred,Embla,Max,Milton, Nelly & Eddy

Och nu rullar kvällen in och blir lite mera kaffe   och mys på soffan, och så får de nog bli ett skönt spa bad inom snar framtid, och hoppas på en bra skön natt...  


  Pussar,Kramar & Kärlek  


Presentation


Me myself and I

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

Teolinda

Ovido - Quiz & Flashcards