Direktlänk till inlägg 5 maj 2022

Vet inte vart tiden går, men härliga sommaren är på ingång...!

Av teolinda - 5 maj 2022 14:03

Ja väldigt länge sen jag bloggade, tiden springer iväg och vet inte riktigt vad tiden går vägen, men nu sitter jag ute på min baksida och har de mys och skön vår solen och underbara maj har startat....


Hade tyvärr ingen jätte bra natt, drömde massa och kände oro, riktigt jobbiga drömmar, vred och vände sig och vaknade titt som sätt,

Allt grundade på att jag plockade en stor handel på jobbet igår, vart 10st papperskassar med varor och 3plastkassar med frys, så ja en riktigt stor handel och kunden är en sån som klagar lätt och jag vill verkligen inte att jag missat något eller plockat något som inte duger eller förstått helt fel, så de blir gnäll och svid, och extra jobb när hon sen klagar, men tycker jag gått igenom den och vänt och synat kollat extra på allt så datum,kvalitet osv var bra och den tog väldigt lång tid att plocka,kändes som jag inte hann någonstans och kändes som jag tävlade mot klockan, vart lätt frustrerad mot slutet, men nu bara vänta och se i morgon när varor ska köras över till kunden....

Blivit mycket bättre på att släppa jobbet när jag är ledig, har jobbat mycket på det,och inte ta åt mig som jag gjorde i början, och försöker hela tiden göra mitt bästa, men är precis som alla andra mänsklig med fel och brister, men frustrerande när hjärnan vägrar släppa och förstör min sköna nattsömn...


Blandade foto från detta år 2022...!

   

     

Till något annat, jag har projekt fixa på min baksida, med möbler,odlingar med lite gott och börjar bli så himla bra, och även fått min hängmatta på plats,lite små saker kvar bara, och ska bli mys att hänga här min lediga tid, semester tar jag inte i sommar då det är då de finns mest att göra på jobbet,så de blir närmare september jag tar den och de gör jag för att min kropp ska få vila lite inför den jobbiga vintern,vinter säsongen som varit var smärtsam så tänkte försöka med att ta lite semester innan nästa börjar och se om de kan hjälpa....


Men jag börjar mina tidiga morgnar igen till sommaren och ska bli skönt, och hoppas de funkar lika bra som tidigare, tycker de är skönt att sätta igång tidigt och att gå upp ca 3.30 stör mig inte alls och så tidigt blir de ju bland annat för de tar runt 40min till jobbet, men då slutar ju under förmiddagen, så då har ju mycket ledig tid efter jobbet, och sommaren är min bästa årstid då kroppen oftast lugnar sig, och ger mindre smärta och behöver då inte ta lika mycket lindring av olika slag, så ja jag mår bättre under sommaren om de inte är en ostadig kall sommar vill säga, ja jag svettas som alla andra och är väl inte någon som gillar,men hellre de än att ha extrema smärtor...


Hade gjort ett filmklipp på min baksida som den ser ut just nu, men de misslyckas tyvärr och får inte med den på bloggen, så här kommer några foto från olika vinklar och inga redigerade foto, kanske inte bästa foto jag tagit,men de får duga....

  

         

  Pussar,Kramar & Kärlek  



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av teolinda - 20 mars 2023 13:24

Ja då jag sitter här sjukskriven så tänkte jag att jag skulle skriva några rader i min blogg... Ja detta är öken, det enda jag vill är att kunna åka till mitt arbete och kunna gå mina promenader,men när man typ inte kan gå utan måste ha käpp, så är...

Av teolinda - 14 februari 2023 15:13

Det var jätte länge sen jag skrev här i bloggen, Så tänkte jag skulle göra ett försök denna 14Februari 2023, ja den så kallade Alla hjärtansdag....    Jag myser med mina små håriga fyrbenta vänner dagligen och kan visa alla underbara i mitt liv k...

Av teolinda - 14 september 2022 08:37

Det var nu flera månader jag skrev,tiden springer ifrån mig, och denna sommar har vädret varit väldigt ostadigt, visst de varit varmt och solen har levererat, men de varit ostadigt och de är jobbigt för mig,men ca 14dagar som var till min fördel och ...

Av teolinda - 21 maj 2022 12:33


Igår på jobbet fick jag yrsel, mådde illa och extra ont i huvudet, och vart så jobbig så jag vart tvungen att hålla mig i en vägg för allt vart mörkare och hörde röster men lät som folk pratade långt borta i ett rör, när de vart lite bättre tänkte ja...

Av teolinda - 10 februari 2022 13:56

Att leva med droppfot är inge vidare alls, för er som inte vet vad de är så är de en förlamning i peroneus-nerven som gör så foten hänger eller släpar och smärtorna är inte långt efter, jag hade en trasig höft som jag lagade och då skadade läkarna mi...

Presentation


Me myself and I

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

Teolinda

Ovido - Quiz & Flashcards