Alla inlägg den 17 april 2018

Av teolinda - 17 april 2018 17:53

Dagen började rätt grå, men de klarnade upp, himlen vart blå och solen strålat hela eftermiddagen,   lyckades komma ut en sväng på cykeln, de var skön, konstigt nog är att de känns som motvind åt vilket håll man än cyklar hehe...  


Vart lite Z & Z mys, och lite hundmys, och så var jag en sväng till gården och fick bli lite föl mys, men i de stora hela har de varit en lugn dag,   och ser mycket fram i mot helgen, då mosters lilla ögonsten kommer på besök och lilla fröken har redan beställt bad i mitt badkar, så de får de ju bli...  saknar henne så mycket och är så glad att familjen kommer ner en sväng...  


Fölungarna som kommit och nu bara tre stycken till sen är de klart med fölning...!


Man blir ta mig fan mörkrädd för mänskligheten,   och en jävla tur att inte alla är likadana, för dessa som dödar allt levande, de som kan göra saker som att vara en självbombare, se till så flygplan kör in i skyskrapor, kör lastbil rakt in på gå gata men massa människor, sätta bomber i arenor, finns så mycket skit så ja som sagt man blir fan mörkrädd...  


och så finns det dessa människor som skadar små oskyldiga pga sjukt beteende,   och bevisen är många men individerna är så sjuka så de fattar inte vad dom gör, för fattar man vad man gör och skadar små som inte kan försvara sig så är man även då en sjuk individ,   eller när de kommer ur munnen hur bra man mår, men skelettet visar något helt annat, så fast man inte är nära så blir man orolig,läskigt att se, och finns så mycket inom mänskligheten så man blir bara ledsen och känner oro, och många gånger finns de inget man kan göra, och då huvudet säger jag mår toppen och kroppen visar jag mår skit, då är de så att man bara kan se på och hoppas på de bästa...  



Men här kan man sitta och stänga ut hela världen och de enda man hör är havets brus, och fåglarna som kvittrar...!

 

Jag känner mig nöjd med mitt beslut att de blir Barcelona resan i september,   har ännu inte varit i Spanien så de känns riktigt bra, har ju varit på en hel del ställen, som tex Cypern flera gånger då jag har släkt där, och Bulgarien 2gånger, Kreta 2gånger, Malta, Rhodos,Polen,Tunisien, rätt många ställen i USA, så att få bocka av Spanien också känns toppen...  

Men nu är de att spara så pass mycket så man kan leva en vecka där nere och överleva när man kommer hem, men som jag skrivit tidigare så skulle denna resa inte bli möjlig om de inte var så att så många underbara gav mig bidrag till resa när jag fyllde 40år förra sommaren,   skulle aldrig få ihop till både resan och fickpengar, mat pengar och pengar till lite nöjen, så kommer vara evigt tacksam...

Skulle dock vart jätte kul om flera ville och kunde följa med, men har 2 av dom bästa med mig, så gråter inte, men visst skulle de vart kul om man vart ett gäng,   men får bli en annan resa verkar de som....


  Pussar,Kramar & Kärlek  



Presentation


Me myself and I

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

Teolinda

Ovido - Quiz & Flashcards