Alla inlägg den 30 oktober 2018

Av teolinda - 30 oktober 2018 10:53

Ja de är ju halloween tider   och även alla helgona närmar sig, som faktiskt är två skilda saker,men ändå inom samma tema,då de finns med döden i de två olika sakerna...   

men ja november är nära och jag längtar till de nya året, då jul och allt vad de innebär är inget jag firar eller gör något större,   så enda positiva är att när de är över och nyårsafton närmar sig så betyder de nytt år och man går mot sommaren igen...  


Idag är de hundmys och städ på planeringen,   och vart en kort promenad, och så kan de gå ut precis hur ofta dom vill här vid mig, har ju en bra baksida med staket,   kroppen bråkar på men dock under kontroll och vet ju att de kommer bli värre så lika bra att vänja sig igen, bita ihop och göra de bästa med var dag...  


Halloween linda kan man säga att de vart här haha...

 


Funderar på om jag sak börja gå med kryckrna här inne,   då den stora vovven vart så otroligt snäll och duktig när jag var skadad, lyssnade på min minsta vink, och var jätte försiktig å duktig,   ja en helt annan hund, men nu när de är tillbaka till de vanliga, så är även knäck i öronen tillbaka, ja han kan vara duktig, men vissa dagar så blir han som ett trotsigt barn   och blir många pratstunder och snålt med belöning, men idag när vi landade i soffan så har han lyssnat och varit duktig, men innan lyssnade han inte alls den lilla busen....  


Men nu mera kaffe och lite film,   sen är de köket som ska fixat, har börjat så kastruller osv ligger på tork och allt annat ligger just nu i varmt vatten,   så inom kort sätta igång, och även lunch närmar sig...


  Pussar,Kramar & Kärlek  

Presentation


Me myself and I

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29 30
31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

Teolinda

Ovido - Quiz & Flashcards