Alla inlägg den 8 oktober 2018

Av teolinda - 8 oktober 2018 13:19

Då var semestern över och första riktiga arbetsdag avklarat,   och cykelturen är även färdig, kände att de var lika bra att göra de direkt när jag kom hem, så de vart gjort,för de handlar inte om hur mycket utan att lyckas ta promenad, cykel eller simma, och så gjorde jag en korv & rotfruktsgryta som vart mycket god, så jag känner mig nöjd med första halvan av denna dag...  

Hade en fantastisk härlig bra semester, mycket pga sällskapet, och när de är som gråast och burrigast där ute, som idag så blåser de rätt mycket,   är grått och känns att hösten startat på riktigt, så ja jag saknar semestern och önskade man ännu var där, men nu får man se vart nästa resa blir, och när den blir, lite sugen på en weekend Fredag-Måndag till tex Paris eller London... 


Utsikt mot vårat hotell i Santa Susanna, från vår lilla tågtur upp i lilla berget...!

 


Man märker helt klart under hela sitt liv, att människor är olika och lägger tid på olika saker,   och saker jag tycker är små och ingen mening att lägga energi på, tycker andra är stora problem, och när man inte fått de man är ute efter kommer besvikelsen,   men de kan jag inte göra nåt åt, för de måste var och en få erfara själva tyvärr..  


men visst tänker man på dem,som man vet gör saker som inte kommer ge ett skit,   och den dagen kommer när man förstår att man lagt ner energi på fel saker, och skulle fokusera mera på saker som hjälper en själv att må bra, men som sagt alla är olika, och själv har jag fått stora erfarenheter i vissa saker och områden både på gott och ont...  


Men nu blir de mera kaffe    & lite serie å sen får man se vad resten av dagen tänker erbjuda...  


  Pussar,Kramar & Kärlek  






Presentation


Me myself and I

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29 30
31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

Teolinda

Skapa flashcards