Alla inlägg den 6 oktober 2018

Av teolinda - 6 oktober 2018 09:57

Lördag och man får se vad denna dag har att erbjuda,   tagit en lugn morgon,skulle behöva torka ur och fixa i souvenir skåpet, de är dags, men får se om de blir idag eller någon annan dag,     men lite fix  & städ här hemma blir de, hade städat innan resan och var skönt att komma hem till städat hem, men finns alltid att göra...


Börjar få ihop lite roliga och annorlunda flaskor, försöker alltid hitta när jag är iväg och reser...

 

Askkoppar och snapsglas samlar jag också från resor och börjar bli en del även där...

   

Har även kommit igång med att cykla, får passa på nu,   för när halka slask och snö, så vågar jag inte, och får då försöka gå i  stället,   men ja de är inge vidare att den jobbiga smärtsamma perioden närmar sig, och hatar verkligen den tiden, pga alla extra smärtor och problem jag får..  


Vet att de finns de som inte alls fattar hur tufft och smärtsamt de blir,   jag biter ihop mycket, och försöker tänka positivt, men inte är de lätt, men dock glad för de som inte alls förstår, för de betyder att de inte vet hur de är att leva med extrema smärtor varje dag, dygnet runt, för de önskar jag ingen...  


Nu mera kaffe och sen sätta igång dagen på riktigt...  


  Pussar,Kramar & Kärlek  


Presentation


Me myself and I

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29 30
31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

Teolinda

Ovido - Quiz & Flashcards