Alla inlägg den 26 oktober 2018

Av teolinda - 26 oktober 2018 19:43

Då vart de helg och kroppen bråkat en hel del denna dag,   men misstänker att de är pga kalla nätter & så plus på dagen, men just nu är de under kontroll och lyckats tvätta tre maskiner tvätt och varit å städat av lite hemma vid far, något som nu funkar igen...  


Pratade med min läkare idag,  eller jag kallar de kväll, men fick dock ett sms från vårdcentralen att min teletid på förmiddagen blivit flyttad till eftermiddag & de var ju bra,   istället för att man ska sitta vänta hela dagen, men samtalet kom inte förrän strax efter 17.00 så han hade inte glömt mig,& de var ju bra..  


Pratade en stund och fick de jag behövde, & beröm när jag informerade ang vikten och gått ner 6kg på typ 20dagar,   något jag är mycket nöjd över då de varit tufft och har smärtor,ja jag vet att de kommer lugna av, och då kommer de extra tuffa att fortsätta kämpa,   men visst ser jag inte fram emot vinter å kyla, & de extrema smärtorna,   för de kommer bli tuffare, men får jobba på att inte gå upp, utan stå still i allafall, men visst önskade jag kunde gå och sova å vakna igen när våren startar,   för åka iväg till värme under vinterhalvåret är något jag inte kan vare jag vill eller inte tyvärr...  


Haft fina soliga dagar att cykla i och havet ger styrka å harmoni...

 


I morse var de riktigt kallt och var vitt över allt av frost, och hade en tuff natt som sagt, & mina rosor frös men de är lika fina med eller utan frost minsann...  


 


Nu film mys och fira nergång av vikt, med ett gott glas läsk och så kaffe såklart...  


  Pussar,Kramar & Kärlek  

Presentation


Me myself and I

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29 30
31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

Teolinda

Ovido - Quiz & Flashcards