Alla inlägg den 18 oktober 2018

Av teolinda - 18 oktober 2018 14:45

Dagen gått bra, och vart en skön promenad i morse och en tur på cykeln när hundarna åkt hem, vart bara ca 2km, då de regnade, men ändå nöjd   bakdäcket känns dock konstigt så får försöka få hjälp att kolla på den, men får se hur länge de går att cykla, behöver komma på plan på vintern...  


Men när jag och hundarna skulle gå till parkering och deras hämtning skulle ske, så stod ju grannens hund utanför, själv som oftast   och så skällde hon för att dom där inne skulle höra henne, så fick vända i dörren ta baksidan, då fick dom se henne igen, men då hörde jag att ägarna kom ut och så gick dom iväg, väntade lite sen började gå, men då fick dom se katt och vart de livat igen,   men dom båda var på helspänn hela tiden och lilla fick komma upp i famnen, fick även ha henne i koppel som jag inte brukar...  


och så kommer fel svart bil för då kom nya grannarna,  så då vart de ju livat igen, så skrek välkommen hem, stackars nya grannar, som fick se hundarnas sämsta sida, och så kom rätt bil så vart de full rulle och livat igen,   för visa ägarna hur duktiga dom kan vara, går ju inte för sig, men som tur så filma jag dom ibland, så de finns bevis hur snälla dom kan vara, för ofta är dom snälla,   men ska kanske använda käppen när dom är med mig eller kryckorna, för då blir dom två helt andra hundar, och den stora blir mycket försiktig och blir mer hjälpsam typ, något han var när jag låg skadad, med den där satan frakturen i knäet....  


Från tisdagens långpromenad i skogen, då allt gick jätte bra...

 


Dom väntade till och med snällt, så jag fick fota lite...

 

Igår var jag första dagen på kurs,   men gav inget större, utan mest påminnelse av saker jag redan visste,   men hoppas nästa blir mera givande och de blir den nog, då de då skulle bli att få testa ett nytt löneprogram som jag tror kan bli bra, och de är även mycket billigare än de vi har, men får se hur allt blir...  


Nu blir de lite gummibandsträning,   har inte riktigt kommit igång med de klokt, då jag ännu testar mig fram med övningar för att få ihop ett program som min kropp fixar, men skam den som ger sig...  


  Pussar,Kramar & Kärlek  

Presentation


Me myself and I

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29 30
31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

Teolinda

Ovido - Quiz & Flashcards