Alla inlägg den 5 oktober 2018

Av teolinda - 5 oktober 2018 13:55

Ja idag vart de ett oplanerat besök på jobbet,   dock bara mindre än en timme, så den lediga dagen kunde fortsätta rätt fort, så de har blivit lite fix här hemma, gjort dagens träningspass,   och ett skönt bad har de blivit...


Även gått igenom resväskan, och jag samlar ju på olika saker när jag är ute och reser, så standar är askkopp, snapsglas, roliga flaskor och blir även andra souvenirer, till souvenirskåpet   börjar även få en samling med snoppar av olika slag, som tex kapsylöppnare, nyckelringar osv,   samlar även på T-shirt och vill ha minst en tröja från varje resa, denna gång vart de en T-shirt Barcelona, en med Santa Susanna och en tjocktröja, då jag  behövde en  tjockare till hemresan...  


 

Mina älskade hårbollar har extra koll på mig,   antingen den ena eller den andra eller båda,men så är de alltid när jag varit iväg på resa, så är att mysa med dem och låta dem ligga extra mycket på  mig eller bredvid...  


Men de brukar bli mindre efter ett tag, ja de myser gärna med mig normalt sätt, men blir extra mycket efter resa, då dom inte riktigt gillar när jag är iväg,   borta en helg är lugnt, men blir de längre så saknar dom sin mor, och då får man se hur man går, för dom går gärna runt mina fötter, så man får ha koll så man inte ramlar minsann...  


Sötnosen Mitte ligger gärna på mig, eller som nu när jag skriver, bredvid mig...

 


Nu får de bli en bra serie del tror jag,   ligger väntar på nästa säsong av outlander, men om jag förstått rätt kommer den i början av nov, skulle gärna se den redan nu, mycket bra tycker jag den är...  


  Pussar,Kramar & Kärlek  





Presentation


Me myself and I

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29 30
31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

Teolinda

Ovido - Quiz & Flashcards