Alla inlägg den 22 oktober 2018

Av teolinda - 22 oktober 2018 14:04

Måndag och en ny vecka har börjat,och började sådär   hade en helt ok helg, men med mest vila och göra de bästa av helgen, då örat bråkade och ville inte som jag, fick dock trevligt fikabesök av en vän som just fått körkort och så glad för hennes skull,   och minns känslan som den var igår, men de är över 16år sen jag fick mitt..  


Men tillbaka till denna dag, och fick börja med att åka till apoteket, för hade inget att skölja örat med, hade droppar men inte sköljblåsa,   sen vart de till jobbet, samla ihop jobb och hem så mor fick hjälpa mig med örat, då jag fick de inte att funka, men mor hjälpte mig så jag kunde själv andra gången och javisst kom de ut massa skit, så nu hör jag på båda öronen så skönt...  


Gjorde min höstgryta som jag gillar, som är lätt att göra och god, och man kan ju kasta i vad man gillar typ, jag väljer potatis,morötter,palsternacka, persiljerot och så falukorv...

 


Sen vart de en sväng på cykeln som vart 3,46km i mestadels hård motvind eller sidvind,   och när de skulle vart medvind blåste de satan så de vart tungt,men fixade de och vart bara en halvminut längre än den sträckan gjorde sist,   andra gången jag gör den,och sist blåste de inte som de gjorde idag,så jag är nöjd, man får ju variera sig lite med olika vägar....  


Detta är från gårdagens tur på cykeln, då cyklade jag till min favoritplats, och gick av cykeln och njöt av havet en stund innan jag cyklade hemåt igen...

 

och nu blir de lite vila och göra de bästa med eftermiddagen och ladda för kurs i morgon,   då denna vecka blir lite ändrat då de blir kurs tis och ons, så ledig tors & fre så lång helg så att säga...  


men nu mera kaffe minsann...  


  Pussar,Kramar & Kärlek  

Presentation


Me myself and I

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29 30
31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

Teolinda

Ovido - Quiz & Flashcards