Alla inlägg den 9 oktober 2018

Av teolinda - 9 oktober 2018 07:45

Tisdag och hunddag,   så blir en promenad antingen i skogen eller stranden, efter skadan har de blivit mycket korta promenader, men tänkt försöka ta en lite längre promenad om de går,men visst sitter känslorna kvar sen jag ramlade och fick fraktur i knäet,   men av många promenader så har jag ramlat en gång, så ska nog gå bra...  


Grannens hårboll har bestämt att de är här han ska vara,   och inget stoppar honom, ja han kan bli skrämd för stunden men någon minut senare är han ute, och lyfter ut honom genom framdörren så är han inne genom luckan efter jag gått några steg i lgh,   och så fort han har chansen går han in och lägger sig, och ofta ligger han oh sover när jag varit iväg och kommer hem, och ofta är han i lgh när jag vaknar tidigt,även hittat honom när jag varit uppe under nätterna, så ja han har bestämt sig att han ska vara här med sin kompis Svassen,   Mitte gör sitt bästa att jaga ut grannen Fuffe, men har de inte lätt då han är kompis med hans bror Svassen, men han bråkar inget eller ställer till de, så ingen större fara,   och får se hur de blir när han och familjen flyttar till huset...


Ja va ska man säga om dessa, svassen min gula på över 15år och lilla grannen Fuffe den gråa som fyllde 1år i aug tror jag, söta är dom och har tydligen bestämt att dom är kompisar eller nåt...

 


Nu blir de frukost och kaffe,   så jag slipper ha hundarna stirrandes mot smörgås,hehe, för fick den stora bestämma skulle allt jag äter varit hans, men då planen är en skön promenad så är de bra att äta frukost först, sen hämta vovvarna minsann...  


  Pussar,Kramar & Kärlek  

Presentation


Me myself and I

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29 30
31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

Teolinda

Ovido - Quiz & Flashcards