Alla inlägg den 14 augusti 2017

Av teolinda - 14 augusti 2017 14:54

Ja om allt bara kunde rulla på och vara som de ska, men nä de går tydligen inte och man blir så trött och frustrerad, och då de oftast inte går som saker ska eller som man planerar så blir man bara ledsen, man försöker att inte planera för blir de inte som man tänkt blir man så fruktansvärt ledsen och besviken...  


I Helgen hade jag planerat att festa, jag hade laddat hela veckan och verkligen tänkt på att ta de lugnt och lyssnat på kroppen, allt var planerat å klart, med både fest sällskap, chaffis och såg verkligen fram emot lördags kvällen,     men på natten mot lördagen vart hela planen förlorad och smärtor i mage, rygg och ben som fortsatte hela lördagen så var bara att lindra så gott jag kunde, och ändra lite i planeringen, för hade sätt fram i mot denna fest så skulle jävla försöka vara med, så jag körde och vart en trevlig förfest med en del skratt, och var helt ok, förutom lite mera än en timme innan vi skulle åka på själva festen, satt jag och bet ihop mot riktigt jobbiga smärtor i magen,så fick köra mina vänner till festen och själv åka hem och lindra och lägga mig, och de gjorde mig väldigt ledsen och besviken, som jag alltid blir när jag väl planera något så ofta undviker jag de, för besvikelsen när jag måste avboka är så jobbigt...


Stället som ger styrka och harmoni är stranden och när den är öde och man har hela stranden och havet för sig själv är toppen....

 

 

 

Så vart de måndag och var och jobbade en stund och sen skulle jag till sjukgymnasten, för att prata om och testa akupunktur, sitter och väntar nästan 40 minuter och då kommer de en tjej å jag frågar vad som händer och hur länge jag väntat, får följa med henne och kolla i datorn och de som hänt var att de bokat om besöket och även byte av sjukgymnast, utan att informera mig, och senast jag var inne på min journal så stod de den 14aug kl 10.00, kommer hem och hämtar posten, och de håller då på att dela ut och vad händer jag får de brevet om nya tiden idag, grattis till mig, suck,   en helt onödig körning till visby lixom.... och så små saker som inte blir som de ska hela tiden, men får försöka tänka positivt och på de få saker som faktiskt går som de ska, fast just nu känns de bra mycket negativt, men får göra mitt bästa att tänka positivt...

 

På Wish finns verkligen allt av allt att köpa, jag brukar surfa runt på sidan bara för kul och kollar runt och så mycket som man kan söka på som man inte tror ska finnas, men visst finns de, dessa mynt hittade jag när jag kollade runt på sidan, och fina mynt eller hur....

 

 

 

Men nu får de bli lite mera kaffe   och samla lite kraft, och hoppas kroppen blir lite snällare så jag kan samla ihop alla sopor och kompost å köra ut de till soprummet, och så får man hoppas på en bra kväll, solen strålar vackert i dag    och är över 20grader och inte någon större vind heller, så ändå de....

 

Försökte göra mig lite i ordning för festen i lördags som jag fick vända och åka hem istället, men försökte i allafall, men besvikelsen finns ännu inom mig....

 

 

 

  Pussar,Kramar & Kärlek  

Presentation


Me myself and I

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

Teolinda

Ovido - Quiz & Flashcards