Alla inlägg den 10 augusti 2017

Av teolinda - 10 augusti 2017 14:47

Torsdag och skön sommardag där ute,   och säsongen här på byn börjar rulla mot sitt slut och inte långt kvar till man har hela stranden för sig själv och kan njuta av de harmoniska havet och den energi havets brus ger, ja inga matställen öppna heller, eller inget ställe som funkar bra för mig, och även all underhållning är ju över, men de gör mig inget för jag mår bäst när man kan njuta av naturen utan människor överallt och alla ljud som de komer med, bästa tiden här är innan sommarsäsongen börjar och när den slutat...  


Mina fina rosor och fina blommor jag fick på min födelsedag för något år sedan...

 

   

Är en aningens orolig över mor min, då hon mår inte så bra,   men hon forskat lite och läst lite och tror hon vet orsaken till att hon är yr och mår sådär, så nu har hon fixat i ordning på lite som hon ska dricka under dagen, fanns recept med så nu hoppas vi de hjälper och är det hon tror, annars får de bli så at hon får åka in till stan och sjukan, men håller tummarna att hon mår bättre och att detta hjälper som hon nu får i sig, tydligen lätt att bli tex uttorkad när man har sån påse hon har för tillfället...

 

Så ja jag hoppas även hon mår bättre då de finns med i planerna att festa i helgen,   så ska de bli så bra de går så måste vädret vara ok, inget regn och så behöver mor må bättre, för jag kommer inte fixa att festa om hon är sjuk, sån är jag och vet att jag kommer bara tänka på henne och dra ner alla andra,och vill verkligen gå i år, de är ute dans med dansbana och bandet spelar Eddie meduza låtar och dom är riktigt duktiga och jag samlar kraft och gör inget jag vet att jag inte ska för att lyckas komma med och även få dricka lite gott,   men gör som vanligt och lever på hoppet...

 

Släkten från Cypern har kommit till ön så ska försöka få till en fika med dem, men tänkte de skulle få komma på plats och träffa bästa vännen med familj och ha lite mys med dem först innan jag hör av mig och försöker få till en fika, men nu får de bli lite mera kaffe och lite vattenmelon...

 

Min favorit dryck är kaffe och aldrig fel med lite whiskey i eller en god Irish Coffee är gott för tös...

 

 

  Pussar,Kramar & Kärlek  

Presentation


Me myself and I

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

Teolinda

Ovido - Quiz & Flashcards