Direktlänk till inlägg 3 oktober 2017

Ja då vart de flera underökningar & prover...!

Av teolinda - 3 oktober 2017 15:00

Igår var jag och gjorde gastroskopi och denna gång fick jag vara nersövd,   de tog en ca 30min sen var jag vaken igen, jobbig hosta fick jag efter, men läkaren var nöjd med de han såg,   då allt man kan se när man gör den undersökningen, och han såg även att de såg jätte bra ut efter magop som jag gjorde för rätt ånga år sedan, men glömt exakt när jag gjorde de, men de var några år sedann jag var på 5års kollen, så de var ju positivt att de inte var någon allvarlig blödning där...  

Men de negativa är ju att problemet kvarstår och jag mår inge vidare till och ifrån, de pendlar väldigt mycket under dagarna, från rätt pigg till helt slut, matt och trött, och under eftermiddagen igår fick jag ondare och ondare i halsen som även idag ger smärta, så vet inte om de är efter gastroskopin eller att jag börjar bli sjuk på allt...   och de jag oroade mig över var att man inte hittade något och måste fortsätta ta prover, undersökningar och tiden går och jag blir inte bättre precis...  


Men remiss skulle denna läkaren fixa, och han sa att inom tre veckor ska koloskopi vara gjort, då de måste hitta orsak innan jag mår sämre, och måste kollar tarmarna och se o de finns någon blödning i tjocktarmen osv,men ser inte fram i mot att dricka de där äkliga man behöver dricka innan koloskopin,  och såg vilket helvete mor hade de, men de är som de är och något är inte ok, så jag får ta de som de är och göra de bästa med de och hoppas att man hittar felet och att de är något lätt att lösa....


Havet ger harmoni och styrka, och bor gåavstånd till härligheten minsann....!

   

Man lär sig nya saker varje dag, och jag har nyligen lärt mig, att läser man något inlägg på facebook, som man tar åt sig av och inte gillar,   så är de så att man skriver och hotar oskyldiga människor som inte har med de att göra,   ja jag tycker ju inte att man ska hota, kasta skit på människor som inte har med saken att göra är väldigt fel,   och problemet måste ju sitta vid den som tar åt sig och inte gillar det den läser, men lärt mig att de är så man tydligen ska göra,alltså hota, kasta skit och tjafsa med totalt oskyldiga människor,  helt jävla sjukt minst sagt, men man lär sig nytt varje dag.... 

 

  Önskar att alla mina underbara i livet får en fortsatt bra dag och en jätte mysig kväll   för jag har några av dem bästa av dem bästa i mitt liv helt klart, och allt skulle vara ycket jobbigare utan er alla....  


 

Kärlekspar som fina svanar som guppar i havet ger också harmoni för själen...!

 


  Pussar,Kramar & Kärlek  



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av teolinda - 20 mars 2023 13:24

Ja då jag sitter här sjukskriven så tänkte jag att jag skulle skriva några rader i min blogg... Ja detta är öken, det enda jag vill är att kunna åka till mitt arbete och kunna gå mina promenader,men när man typ inte kan gå utan måste ha käpp, så är...

Av teolinda - 14 februari 2023 15:13

Det var jätte länge sen jag skrev här i bloggen, Så tänkte jag skulle göra ett försök denna 14Februari 2023, ja den så kallade Alla hjärtansdag....    Jag myser med mina små håriga fyrbenta vänner dagligen och kan visa alla underbara i mitt liv k...

Av teolinda - 14 september 2022 08:37

Det var nu flera månader jag skrev,tiden springer ifrån mig, och denna sommar har vädret varit väldigt ostadigt, visst de varit varmt och solen har levererat, men de varit ostadigt och de är jobbigt för mig,men ca 14dagar som var till min fördel och ...

Av teolinda - 21 maj 2022 12:33


Igår på jobbet fick jag yrsel, mådde illa och extra ont i huvudet, och vart så jobbig så jag vart tvungen att hålla mig i en vägg för allt vart mörkare och hörde röster men lät som folk pratade långt borta i ett rör, när de vart lite bättre tänkte ja...

Av teolinda - 5 maj 2022 14:03

Ja väldigt länge sen jag bloggade, tiden springer iväg och vet inte riktigt vad tiden går vägen, men nu sitter jag ute på min baksida och har de mys och skön vår solen och underbara maj har startat....   Hade tyvärr ingen jätte bra natt, drömde m...

Presentation


Me myself and I

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

Teolinda

Ovido - Quiz & Flashcards