Alla inlägg den 1 oktober 2017

Av teolinda - 1 oktober 2017 10:48

Då vart de oktober och jag mår bättre idag än igår,   dock inte svårt för igår var en av de sämsta dagarna som varit,   men måndag närmar sig och får se vad de hittar under gastroskopin, värsta är om de inte hittar någon självklart orsak och de ska fortsättas undersökas och ta prover,men får hoppas på de bästa...  


Till något helt annat som får mig lite att skratta och de är ju inte fel,   denna historia läste jag på fb, hört den tidigare och den är ju kort och bra...  


- Älskling, vill du ha sex?
- Nej, jag orkar inte.
- Är det ditt slutgiltiga svar?
- Ja
- Du är helt säker?
- Ja! jag försöker ju sova.
- Ingen tvekan?
- Nej!!!
- Bengt tittar länge på henne medan klockan tickar och säger till sist,
- Då vill jag använda min livlina och ringa en vän.


Jag kommenterade denna histora att skulle de vara mera verklighet, så vet vi ju alla att de är skulle vara mannen som var trött,orkade inte,eller har ont i huvudet, men nu var de ju en historia    och de tog typ två sekunder så hade jag en vänförfrågan av en gubbe och 5min senare kom en till hehe & nej så lätt blir man inte vän med mig, men som sagt kan inte annat än att skratta....  


Jag är jätte bra på att döda blommor, men fått flera oäkta blommor som jag älskar, och denna ros köpte jag nyligen på rea och är nöjd, har dock två gröna växter som var nära att dö, men jag lyckades få dem att överleva, något som också ger glädje....!

 


Idag blir de en sväng med älsklingen till visby    och hoppas allt går som de ska och inte får tillbaka yrseln och illamåendet när vi är iväg, de gör de ju lite jobbigare, men än så länge är de under kontroll...  

Men blir en tidig afton ikväll och ska duscha och byta lakan i sängen, då de fanns med på listan inför narkos,och då jag inte får dricka kaffe två timmar innan lassis, så behöver jag gå upp tidigt, för behöver mitt kaffe och dricka innan jag sätter igång med dagen,   och efter klockan 06.00 får jag inte dricka mera, och ska även duscha på morgonen innan färd,så hoppas kunna somna tidigt ikväll så man vaknar utan problem så tidigt som jag behöver vakna...  


Dessa skapelser fick man njuta av på stranden här och som de verkar så är barn som varit på klassresa inblandade, men troligen fått hjälp av någon duktig vuxen, men man blir ju glad när man ser de och samtidigt strålar solen och havet ger harmoni...!

      


  Pussar,Kramar & Kärlek  
 

Presentation


Me myself and I

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

Teolinda

Ovido - Quiz & Flashcards