Alla inlägg den 30 oktober 2017

Av teolinda - 30 oktober 2017 14:25

Ja en aningens vindy kan man ju påstå att de varit senaste dygnet, man känner sig totalt urblåst när man varit ute, och kroppen bråkar en hel del,   och fattar inte vad min remiss tog ivägen för att kolla tarmarna, har ännu inte fått någon tid,   och nåt är ju inte hundra för när de känns som de blivit bättre vänder de och så bråkar magen igen, jaja får se hur de går...  


Min dator bråkar och vill inte alls vara med till hundra,   och datorn är den som hjälper mig väldigt mycket på olika sätt så de känns väldigt jobbigt just nu,   men får spara saker på den externa hårddisken som jag fick fram när jag städade/rensade, för köpa en ny finns inte...

Har dock en vän som köpt ny dator och kan kanske tänka sig att sälja sin gamla till mig som inte ska vara nåt fel på så,     och de skulle rädda mig mycket och skulle verkligen göra mig glad,   de är svårt att förklara i ord hur mycket de skulle hjälpa mig   och hoppas verkligen han bestämmer sig för att sälja den till mig...  

men självklart så förstår jag ju om han vill ha kvar den    och om han väljer att inte sälja den, så är de ju ok såklart,   men ja de skulle rädda mig otroligt mycket helt klart,    så får leva på hoppet sen får man se hur de blir...


Ja kaffe är helt klart min dryck...!

 

kommer troligen låsa vissa inlägg framåt   med saker som jag behöver spy ur mig som handlar om sjuka händelser, eller saker som inte är ok på något sätt   och jag har själv upplevt eller sätt bevis om, men då jag skrivit saker på fb som någon läst och hotat oskyldiga människor över,   och jag är själv i mina byxor, och tar man åt sig av de jag skrivit kan jag bara säga att då är de dags att se till sitt beteende   för de jag skrivit om handlar om sjuka beteende som jag personligen fått uppleva eller har bevis för,   och jag hoppar aldrig på personer och har aldrig med namn eller ens kön, så ja tar man åt sig av sjukt beteende som inte är ok någonstans, så sitter felet vid den individen   och inte hos någon annan, och känner man sig träffad får man ju ta de med mig, och inte skriva och hota oskyldiga människor som inte har skrivit nåt, utan jag som gjort, men finns många sjuka individer i vår värld har man lärt sig med åren....  


Men nu blir de att kolla kylskåp   och så får man se hur kvällen blir, tyvärr mycket soffa nu då kroppen inte är alls snäll   men får vara glad för de få dagar som är ok och som är godkända,   och försöka ignorera alla dåliga dagar, har dock en massage att ta ut vid en här i min by, som jag varit vid tidigare och fått presentkort till henne i årsdagspresent och de ska bli skönt att göra när de blir dags...  


Terapi kallas detta...! 

  


   Pussar,Kramar & Kärlek  





Presentation


Me myself and I

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

Teolinda

Ovido - Quiz & Flashcards