Alla inlägg den 25 oktober 2017

Av teolinda - 25 oktober 2017 13:43

Idag är de fruktansvärt grått vått väder,   och riktigt burrigt helt klart, men varit och jobbat och så vart de en sväng till Visby och kvinnokliniken...  

Man har ju varit med om att man haft stora problem att hitta parkering vid Visby lasarett och idag fick jag snurra runt flera varv,   men till slut lyckades jag får en parkeringsplats, retligt var de dock och tröttsamt, men kom på plats två minuter innan tiden så ändå de...  


Fick träffa en kvinna som var jätte bra,   och skulle göra cellprov och något annat, och så pratade jag med henne ang mina extrema smärtor som är extra tuffa under mens,   så hon skulle skriva ihop mycket och fixa så jag skulle få tid till en läkare som var fast där, så jag skulle kunna få hjälp och försöka hitta en lösning som kan hjälpa,   och i första hand inte behöva vara så drastisk som operation, finns kanske nåt annat som kan hjälpa, men bra om jag slipper träffa olika vikarier, så kanske tar lite längre tid innan jag får tid, men då får jag en som är där som jag ska kunna ha där och hitta en lösning som kan funka i längden,   å får se hur de går, men kändes skönt att prata med denna kvinna och hon sa att jag nog tänkte rätt, för som jag förklarar så är de ju något som trycker under mens på nerverna och skapar mera smärta och plus andra smärtor som man har under mensen, så ska bli intressant och se vad man kan hitta för lösning, men steg ett klart i allafall....  


Grått burrigt och blåst är de en dag som denna...!

 

 

Men nu får de bli lite gott kaffe,   vattenmelon och något gott å sött, och mysa lite på soffan och samla styrka,   har ont i denna smärtsamma kropp och behöver diska och städa i köket och få ut sopor och kompost,   så får samla energi och sen sätta igång så man blir klar och får ordning i köket, tur man har lindringar av olika slag när kroppen ger extrem jobbig smärta...  


Bruset ger dock harmoni fast de är grått och burrigt....!

 


  Pussar,Kramar & Kärlek  

Presentation


Me myself and I

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

Teolinda

Ovido - Quiz & Flashcards