Direktlänk till inlägg 15 februari 2020

Får göra de bästa med de man har i livet...!

Av teolinda - 15 februari 2020 06:42

Igår var de alla hjärtansdag och de är ju en fin dag,själv behöver jag inte en speciell dag för att visa kärlek,försöker göra de så ofta jag kan till mina nära och kära.

Idag är redan en maskin tvätt igång och ska snart hämta kläderna och hänga upp dem vid mor,får vara så för tillfället,men vardagsrummet är nästan klart och går de som de ska så får jag sofforna med mera tisdag em/kväll och kommer då försöka få dem på plats,och går de som jag hoppas så blir hallen även klar under nästa vecka sen får man se hur de går med kök och badrum, och vad jag får lösa själv,hoppas de gör allt som behövs,men de får tiden utvisa och de dom skiter i får jag lösa själv framåt...


Fick en riktigt skön promenad i skogen och stranden,och solen värmde så pass att de nästan vart för varmt med jackan,men den fick vara på, går så mycket skit reda och lär bli smittad av någon förkylning ändå med min otur,men de var riktigt skönt att känna varma strålar mot ansiktet...


Foto från gårdagens promenad...

   

Men nu blir de mera kaffe och sen hänga upp kläder och där efter får jag se vad dagen ger och vad jag lyckas fixa,kroppen är så där,så får göra de bästa med allt,men den dagen allt är klart i detta renoveringskaos och jag kan låsa dörren och sätta mig med en kopp kaffe i soffan och bara njuta av den ny renoverade lgh så kommer de vara underbart och mina kissar lär vara lika glada...


  Pussar,Kramar & Kärlek  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av teolinda - 20 mars 2023 13:24

Ja då jag sitter här sjukskriven så tänkte jag att jag skulle skriva några rader i min blogg... Ja detta är öken, det enda jag vill är att kunna åka till mitt arbete och kunna gå mina promenader,men när man typ inte kan gå utan måste ha käpp, så är...

Av teolinda - 14 februari 2023 15:13

Det var jätte länge sen jag skrev här i bloggen, Så tänkte jag skulle göra ett försök denna 14Februari 2023, ja den så kallade Alla hjärtansdag....    Jag myser med mina små håriga fyrbenta vänner dagligen och kan visa alla underbara i mitt liv k...

Av teolinda - 14 september 2022 08:37

Det var nu flera månader jag skrev,tiden springer ifrån mig, och denna sommar har vädret varit väldigt ostadigt, visst de varit varmt och solen har levererat, men de varit ostadigt och de är jobbigt för mig,men ca 14dagar som var till min fördel och ...

Av teolinda - 21 maj 2022 12:33


Igår på jobbet fick jag yrsel, mådde illa och extra ont i huvudet, och vart så jobbig så jag vart tvungen att hålla mig i en vägg för allt vart mörkare och hörde röster men lät som folk pratade långt borta i ett rör, när de vart lite bättre tänkte ja...

Av teolinda - 5 maj 2022 14:03

Ja väldigt länge sen jag bloggade, tiden springer iväg och vet inte riktigt vad tiden går vägen, men nu sitter jag ute på min baksida och har de mys och skön vår solen och underbara maj har startat....   Hade tyvärr ingen jätte bra natt, drömde m...

Presentation


Me myself and I

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

Teolinda

Ovido - Quiz & Flashcards