Alla inlägg den 6 februari 2020

Av teolinda - 6 februari 2020 12:10

Renoveringen rullar på i mitt hem, och i helgen ska vi flytta över de grejer som är i vardagsrummet till sovrummet,så dom kan börja i de största rummet,känns bra att de händer grejer och så skönt att röka ut,röker mycket mindre och så härligt att för första gången någonsin få bo i en ny renoverad fin lgh, då denna behövdes redan renoveras när jag flyttade in i denna lgh...


Men jag är så trött på grannen i samma hus som jag, dom är stora idioter, snackar om saker dom inte har med att göra, som tex hörde jag fanskapet stå ute och prata med arbetarna, och säger jaså en stor renovering,då blir de att röka ute då, hon har aldrig varit i min lgh så hon kan hålla käften,jävla idiot....


Dom har tagit två parkeringsplatser fast den ena skulle tanten den tillhör behöva till hemtjänsten som kommer till henne ofta, dom klagat på katthår i tvättmaskinen,men att deras långhåriga hund är helt ok,dom håller aldrig tiden de satt upp i tvättstugan, så tvättar dom så får man tvätta en annan dag, men när de är färdigt här med renoveringen så ska jag få en liten tvättmaskin i lgh,då det är de enda som får plats,och slipper ha med dom att göra nåt större i allafall...

Dom har fått tillsägelse tidigare ang att dom inte plockar upp hundskiten,men de bryr dom sig inte om,då jag sett en av de andra grannarna plockat skit nu i två dagar här utanför.och bara dom som har hunden lös och inte plockar upp, för den andra hundägaren som bor här har hunden alltid kopplad här och den tredje som har hund i bland,länge sen nu, har vi sett gå och tar upp det direkt...


Dom smäller i ytterdörren så de ramlar saker från mitt badrumsskåp, låter som dom är en flock med elefanter där inne när dom är hemma, och hunden skäller som en tok när den är ute lös och vill komma in,men dom hör inte henne, jävla folk, har inte brytt mig tidigare,men dom har gått över gränsen och min godhet borta för dem...


Finns mera men orkar inte skriva mera om dem,och fått ur mig en del av irritationen, men i vår och sommar ska de grillas och firas på min baksida, och hoppas även de grannar som inte har nåt i mot mig kommer till min baksida och grillar extra mycket kött,då hon bara äter rawfood, och jag har ju redan börjat med rökning ute och kommer inte ta någon hänsyn till dem, för är de krig dom vill ha,så har jag flera grannar som känner likadant om dem, och färdigt att vara fröken snäll som försöker ta hänsyn och bryr mig,droppen är lagd för länge sen...



Ska försöka skicka iväg och göra en riktigt ego tavla från åren 2005 till 2020 med dessa foto,ska inte se ut riktigt så här men en bra början...

 


  Pussar,Kramar & Kärlek  


Presentation


Me myself and I

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

Teolinda

Ovido - Quiz & Flashcards