Alla inlägg den 23 februari 2020

Av teolinda - 23 februari 2020 16:19

Varit lite matt i lacken denna veckan och inte blivit något större skrivande,men renovering håller på och det dom tänker göra är nog klart nästa vecka,då dom verkar skita i badrummet som jag kan tycka är en av de viktigaste rummen men vad fattar jag då...

Men i helgen kom kexet och grannen och jag fick hjälp med stora svarta bokhyllan på plats,fläkten uppe i taket och kattluckan på plats,och de är jag jätte tacksam över, och glad att jag har underbara i mitt liv som kan hjälpa mig med sånt jag inte kan göra själv...


Foto från en av de längre promenad jag gått senast tiden,och de var en strålande fin dag den dagen...

   


En dag vart de en kort sväng till havet med min granne och vän i golfbilen,var en riktigt grå burrig dag...

 

Var även på 10års kontroll efter magoperation,tiden rullar på och tänk redan 10år sen jag gjorde den operationen,men är glad att de var nu,då jag började projekt få bort alla kg jag gick upp under 2018 med fraktur och allt, men när mitt mål var avklarat ställde jag bort vågen då de viktiga är inte de som står på vågen utan att jag mår bättre, och tanken var att inte kolla igen förrns de gått ca 1år, som är runt 15maj 2020 men nu vart de ju vågen i fredags,och sen jag började i maj så har jag gått ner 20kg och de måste jag säga att jag är mycket nöjd med, då jag lever med mina nervskador som ger mig mycket smärta dygnet runt, och måste hela tiden tänka hur jag ställer fötterna,och när jag promenerar måste jag vara koncentrerad på min droppfot så jag inte snubblar eller trampar fel ,så ja jag är glad och nöjd av de resultatet....


Nya sofforna och nya tidningshyllan som ska vara i badrummet...

 


  Pussar,Kramar & Kärlek  

Presentation


Me myself and I

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

Teolinda

Ovido - Quiz & Flashcards