Alla inlägg den 1 februari 2020

Av teolinda - 1 februari 2020 15:25

Idag får kroppen vila från promenad,gjort en hel del annat här hemma,och är nöjd med dom senaste 3månaderna,för ser jag på promenad dokumentet så har jag i januari gått ca 50km mera än första månaden jag började skriva ner alla mina promenader,för steg och allt annat man gör är bonus och endast promenader och cykeln jag dokumenterar, så ja jag är mycket nöjd med resultatet hittills...


och idag har de möbler som skulle iväg till återvinningen,då dom är inrökta och trasiga så var de inte ens något att skänka, och de känns bra att de är iväg,så jag inte behöver tänka på det,och i morgon hämta diskmaskinen om allt går som det ska, som sen hyresvärdarna ska hjälpa mig att installera när dom gör köket...


Så just nu bor jag i vardagsrummet och har där de möbler jag har kvar, och har ju faktiskt en kökssoffa så ja de finns ännu en soffa,man tager vad man haver...


Så här ser de ut vid mig just nu, och så soffan på väg till återvinningen...

 

Min Mitte har tagit allt som händer här nu med ro,men idag när möbler åkte iväg,så vart han lite små sur och gick runt och kollade,och pratade, han är ju den som oftast sovit i sofforna, så att dom försvann förstod han nog inte vad de skulle vara bra för...

Svassen har hela tiden visat att han inte riktigt gillar detta,och dessa stängda dörrar stör honom, men han tar de ändå bättre än jag trodde innan allt startade, men dom undersökte kollade efter bra ställe att ligga, som slutade med att dom båda lade sig bredvid varandra i fåtöljen jag har kvar,mina älsklingar håller ihop som de alltid gjort....  


Mina älsklingar testar olika ställen att ligga,då möjligheterna minskat drastiskt så att säga...

 


Nu mera kaffe   och så får de bli vila till lite serie/film och i morgon är en ny dag,och hoppas på en strålande fin dag,hoppas kan man ju alltid...  


  Pussar,Kramar & Kärlek  

Presentation


Me myself and I

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

Teolinda

Ovido - Quiz & Flashcards