Alla inlägg den 13 februari 2020

Av teolinda - 13 februari 2020 18:43

Tiden går på fort och i morgon är de fredag igen och tisdag nästa vecka kommer mina nya möbler,ska bli skönt att ha soffor igen bland annat, och tror å hoppas att vardagsrummet då är klart så man kan ställa in de som kommer där på tisdag em/kväll och där efter blir de en massa skruvande misstänker jag, och alla som vill och har lust är välkomna att skruva möbler där efter, är ju en del att skruva och skulle bli tacksam för hjälp,och fika bjuder jag på såklart, och på onsdag ska jag försöka få hem möbeltassar,får ju så fint nytt golv så vi ju inte förstöra de med en gång,de golv som var där var just från denna lgh byggdes så de var på tiden att de blir bytt...


Blir ju så mycket bättre när jag har två rum att vara och fixa med,nu bor jag och kissarna i sovrummet, sen blir hallen klar, och då är de kök och så hoppas jag på badrummet,då de verkligen behövs fixas och är lika nödvändigt om inte mer än alla andra rum,men de kommer bli så mycket bättre,fast de är inte svårt då de var väldigt slitet och fult här,jag kommer vara glad när allt är färdigt,men mina älskade hårbollar blir nog ännu gladare...


Foto på mina älsklingar som trivs i sovrummet,då de rummet har alltid varit deras trygghet...

 

I morgon till visby lämna några rör blod innan jobbet, och nästa vecka får man se vad man säger om dem, tycker dock att den där hälsodeklaration är jobbig,då jag kan kryssa i allt,men pga andra fel och skador,men får göra mitt bästa och informera läget när jag är där den 21feb, och så lite jobb är även planen och hoppas allt går som de ska i morgon och hoppas även på en promenad,kom ut idag på långa slingan eller den som är min långa,och stannade på favorit platsen och samlade styrka och skingrade tankarna,skönt att låta allt negativt flyga med havets brus...


Foto från dagens promenad och solen strålade vackert och var en fantastisk härlig morgon,harmoni och tanka energi väder....

   
 


  Pussar,Kramar & Kärlek   

Presentation


Me myself and I

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

Teolinda

Ovido - Quiz & Flashcards