Alla inlägg den 5 februari 2020

Av teolinda - 5 februari 2020 12:36

Ja inatt satte magen igång eller mitt magsår sa ifrån på riktigt och tog många timmar innan medicin funkade,och så jävla idiotiskt då jag pratade om de igår och att den hållit sig lugn,dock inte jätte förvånad då de varit mycket på alla olika sätt senaste året,men känns som de är påväg att bli bättre och renoveringen går på och dom jobbar på,så sovrummet är nog snart klart...


Jag kom ut på en kort promenad i allafall idag,min vän herr hansson körde mig till gamla hamnen och så gick jag hem och solen och havet ger styrka och harmoni, men blir mest att ta de lugnt,bor just nu i vardagsrummet och de funkar bra, att dom sågar bankar osv stör mig inte speciellt mycket,då jag har hörlurar i och ser på film, och skönt att de händer nåt i lgh och kommer bli skit bra...


Foto från dagens promenad i solen...

 


Nu blir de att fortsätta se lite film och så göra det bästa med eftermiddagen, och mysa med hårbollarna, då de börjat höra mycket dåligt så sover dom gott, Svassen ligger under sängöverkastet där känner han sig trygg och Mitte ligger bredvid mig och jag är hans trygghet så de funkar mycket bra än så länge...    


  Pussar,Kramar & Kärlek  

Presentation


Me myself and I

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

Teolinda

Ovido - Quiz & Flashcards