Alla inlägg den 10 februari 2020

Av teolinda - 10 februari 2020 15:09

Måndag igen och glad attjag lyckades komma till jobbet i dag, kroppen ger extra smärta,en del vet jag varför då jag gör allt jag kan för att sanera och fixa,tömt alla skåp för allt ska diskas och tvättas när renoveringen är klar,och de gör jag för att allt ska bli så bra som möjligt, och har även blivit tvungen att köpa nya möbler av olika slag, och de tar jag då de är för mina egna val jag gjort i lgh,och det får jag betala nu men skyller även inte på någon annan....

Men att även få betala psykiskt pga skitsnack av alla de slag är jobbigare än de fysiska jobb eller pengarna,

och inte speciellt trevligt när en för mig helt okänd ful gubbe kommer hit,har aldrig varit här tidigare,kommer aldrig vara här heller,men känner dom som renoverar och säger en kommentar som han får svaret från renoverarna "hon är hemma" och hör tydligt att de har med skitsnack att göra och inte verkligheten.

Men när allt dom behöver göra och som hyresvärd skulle gjort för flera år sen,så kan jag låsa dörren och inte behöva se dem ochbli påmind hela tiden av skitsnacket, och när de kommer till just skitsnack så kommer allt inte fram och det räcker gott och väl med skiten de sprider som kommit fram till mig...


Foto från igår och idag efter dom jobbat några timmar,de går framåt...

 


Jag är mycket tacksam att äntligen får renoverat så de ska inte misstolkas och att man inte längre skiter i mig och renoverar bara andras lgh, och kommer bli fint som tusan,   och tacksam över alla underbara i mitt liv, famlij och vänner,för utan alla dessa skulle jag gått under och vet inte hur jag skulle orka med allt,både fysiskt och psykiskt,   men då jag har fantastiska i mitt liv som ger styrka och kraft av att bara finnas gör så man orkar gå upp och kämpa vidare varje dag   och snart är sommaren här igen och min bästa årstid, jag längtar och även kunna bjuda över människor utan att skämmas av ful slitet hem,utan ha en fin härlig lgh jag trivs i och det ser jag fram emot....  


Nu får de bli ett hett bad,och lindra kroppen mera, och fryser i mina fingrar ända in i benen,och brukar bli bättre efter riktigt hett bad,och ja kaffe såklart....  


  Pussar,Kramar & Kärlek  

Presentation


Me myself and I

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

Teolinda

Ovido - Quiz & Flashcards