Direktlänk till inlägg 18 januari 2020

Haft en lite extra jobbig vecka,men lever på hoppet att de nu blir bättre...!

Av teolinda - 18 januari 2020 15:26

Har inte haft ork att skriva nåt större denna vecka,då jag haft en lite jobbig vecka, då jag haft eller har extra ont i vänster fot och då jag har höger som delar av benet och delar av fot är förlamat och smärtor i den som jag alltid har,så blir de lite extra jobbigt när båda ben/fötter bråkar och ger smärta,de tar kraft och energi och man blir även extra låg för man vill så mycket som man inte kan göra...


Men försökt hitta lösningar och lyckats ta mig ut på några promenader i veckan,de tagit längre tid då jag fått gå saktare, men glad för de jag lyckats komma ut,men ja par nollor i promenad dokumentet har de blivit,men de har jag räknat med då de som jag sagt tidigare är i den jobbigaste årstiden, som ännu är mild och de är dockfördel för mig,men velande väder är extra tungt,sköna plusgrader på dagen och minus grader på natten tex tar mycket kraft,men försöker fokuserar mera på de positiva i stället för de negativa...


I morse gick jag tidigt iväg på promenad till favorit stället och runt i skogen,de var grått och dimma över havet,men vart finare under dagen så till och med solen tittat fram...


Foto från morgonens promenad vid favorit platsen,där jag fick vila en stund...

 


Foto från de promenader jag lyckades gå denna vecka,och de varit mycket grått och även varit starka vindar,men även solen har lyckats komma fram...

   


Men nu blir de ett riktigt hett bad,ska kolla när jag har en temp hur hett vatten jag badar i,men tacksam för de riktigt varma vatten jag har här och badkaret är guld för mig, och sen blir de soffan mera kaffe och serier,och önskar alla underbara i mitt liv,en mysig härlig bra kväll...


  Pussar,Kramar & Kärlek  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av teolinda - 20 mars 2023 13:24

Ja då jag sitter här sjukskriven så tänkte jag att jag skulle skriva några rader i min blogg... Ja detta är öken, det enda jag vill är att kunna åka till mitt arbete och kunna gå mina promenader,men när man typ inte kan gå utan måste ha käpp, så är...

Av teolinda - 14 februari 2023 15:13

Det var jätte länge sen jag skrev här i bloggen, Så tänkte jag skulle göra ett försök denna 14Februari 2023, ja den så kallade Alla hjärtansdag....    Jag myser med mina små håriga fyrbenta vänner dagligen och kan visa alla underbara i mitt liv k...

Av teolinda - 14 september 2022 08:37

Det var nu flera månader jag skrev,tiden springer ifrån mig, och denna sommar har vädret varit väldigt ostadigt, visst de varit varmt och solen har levererat, men de varit ostadigt och de är jobbigt för mig,men ca 14dagar som var till min fördel och ...

Av teolinda - 21 maj 2022 12:33


Igår på jobbet fick jag yrsel, mådde illa och extra ont i huvudet, och vart så jobbig så jag vart tvungen att hålla mig i en vägg för allt vart mörkare och hörde röster men lät som folk pratade långt borta i ett rör, när de vart lite bättre tänkte ja...

Av teolinda - 5 maj 2022 14:03

Ja väldigt länge sen jag bloggade, tiden springer iväg och vet inte riktigt vad tiden går vägen, men nu sitter jag ute på min baksida och har de mys och skön vår solen och underbara maj har startat....   Hade tyvärr ingen jätte bra natt, drömde m...

Presentation


Me myself and I

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

Teolinda

Ovido - Quiz & Flashcards