Alla inlägg den 3 januari 2020

Av teolinda - 3 januari 2020 11:45

Idag är de en aningens vindy, även runt 250hushåll på ön utan ström och som de verkar beror de på träd som blåst ner, såg jag precis innan jag satte mig och bloggade.


men då jag inte sett någon varning för blåsten tidigare, så tänkte jag att en skogspromenad går nog, och ja i skogen blåste det ingenting och var riktigt skönt och lugnt...

Men kroppen började ge extrem smärta i svanken, och så strålade nervsmärtorna ner i benet,så fick svänga av tidigare än jag tänkt, och gå mot mitt hem,men har många olika alternativ med olika längder,så kan alltid ändra planer, om kroppen ger mer smärtor än normalt,och vart dock 3.8km,men hade tänkt gå längre,men måste lyssna på kroppen,så jag inte blir liggande och inte kommer ut alls...


Solen lyckades ta sig fram när jag gick ut från min lgh och skulle börja promenaden,men både innan och efter så har de varit väldigt grått och ruggigt där ute, och haft rätt tur med vädret när jag gått på promenader, och på två månader har de varit lätt regn 2gånger,hårt regn 1gång och snöat 1gång,så får se de som att vädergudarna varit rätt snälla hittills...


Foto på härliga solen när jag började promenaden....


Hockeyn igår var riktigt kul att se och att vinna med 5-0 är kul helt klart,men i morgon är de semi och då möter dom Ryssarna, så hoppas verkligen de fortsätter spela som man ska om man ska bli vinnare, men skönt att den matchen är kl 15 i morgon,en mycket bra tid för mig,men idag blir de inge sport utan serie på datorn,kaffe,soffläge och troligen ett par heta bad innan natten kommer...


  Pussar,Kramar & Kärlek    

Presentation


Me myself and I

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

Teolinda

Ovido - Quiz & Flashcards