Alla inlägg den 30 januari 2020

Av teolinda - 30 januari 2020 11:07

Renoveringen har startat i sovrummet,och de händer grejer så att säga,ska bli så skönt att få de fint och nytt,känns lite som att jag får en ny lgh men på samma ställe,och behöver verkligen detta,och något positivt i mitt jobb att hitta tillbaka till mig själv att börja må  bättre och som jag skrivit tidigare över 20år en något gjorts i mitt hem & orsaken till att jag inte brytt mig och rökt inne,men har alltid tagit hänsyn till andra, och haft fläktar på och vädrat när icke rökare och barn kommit på besök,och var 26år när jag flyttade in och var en hel del fester som satt sina spår,men då den var orenoverad när jag flyttade in så har jag inte brytt mig,som jag skrivit om tidigare...

och när jag nu får de fint så har jag redan börjat med rökförbudet inne,och behöver röka mindre och de gör man ju när man går ut och röker, och nästa projekt när lgh är renoverad osv,så ska jag ta projektet sluta röka, men säger inte när de blir mer än att jag ska försöka med de projektet i framtiden...



Tog en kort promenad tidigare på 4.44km och då lyckades solen komma fram i ett hål i den mörka himlen,synd att jag bara har mobilen att fota med,men en vacker dag ska jag fixa en ny bra kamera,men finns viktigare saker till lgh som ska betalas,så de får vänta....

 


Sagt de förr men säger de igen,snapchat är ju lite kul att roa sig med...

 


Just nu bör jag i vardagsrummet,men de funkar bra ännu, och kastat lite på återvinningen idag,men på lördag kastar vi sofforna och ett bord,då blir de lite mera plats,sen när sovrummet är klart flyttar vi in där,och fast hårbollarna inte riktigt gillar detta så är dom lugna och trygga så länge jag är här,så funkar bra detta och stör mig inte att dom håller på här, men i morgon jobb igen,så då är jag borta några timmar från lgh...


Foto hur vi bor just nu...

 


Här foto från sovrummet,dom högra är lgh när den vart tom,och dom andra tv är hur de ser ut nu i skrivandets stund...

 


  Pussar,Kramar & Kärlek  





Presentation


Me myself and I

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

Teolinda

Ovido - Quiz & Flashcards