Alla inlägg den 4 januari 2020

Av teolinda - 4 januari 2020 14:09

Strålande sol är det denna dag, och fick sällskap av en av dom bästa på promenaden,och tog en av de längre turerna i skogen på 5km,men tur de är mest i skogen,för idag har de varit väldigt halt,körde en sväng med bilen tidigare också och ja polisen lurades inte när dom gick ut med halkvarning...


Men de var trevligt att ha sällskap på promenaden och kanske kan få sällskap även i morgon, efter promenaden gick vi till mig för en kaffe och hörde även av mig till min vän och granne,så även en trevlig kaffe.

Innan promenaden vart de tvätt och disk, så är nu klar med dagens planer och de står nu hockey på planeringen då Sverige-Ryssland spelar kl 15 och de vill jag ju se på,och hoppas de spelar som vinnare och även vinner denna match,då dom inte förlorat någon match hittills så behöver de inte göra de nu,då de är viktig match...


Kaffe och promenad är aldrig fel....

   

Får nu se om de blir ett hett bad nu innan hockeyn eller försöker avvakta och ta det efte hockey, för hett bad kommer de bli,då kroppen är som den är och bara göra de bästa med de...


Pussar,Kramar & Kärlek

Presentation


Me myself and I

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

Teolinda

Ovido - Quiz & Flashcards