Alla inlägg den 11 januari 2020

Av teolinda - 11 januari 2020 12:30

Det vart en morgon promenad och solen strålade vackert denna morgon,ja jag har ännu ont i vänstra foten men inte så ont som igår,och märkte att de vart ännu mindre när jag har skor på, men vart en av de kortare promenaderna vid stranden,men skam den som ger sig...

men glad att jag kom ut då strax efter 08 för som sagt solen strålade vackert och de enda som hördes var havets brus,för de vart grått en stund efter jag kom in i lgh igen,så får se hur de blir där ute idag...


Foto från stranden och idag var den som när den är som bäst,och de enda man hör är havets brus

 


Litet filmklipp från morgonen på stranden...


 

Men då jag för tillfället har en aningens ont i vänster fot,men behöver ännu inte gå på tårna som igår och så jag har jag ju höger som inte gillar kyla,och herr frost varit på besök,så får göra de bästa med denna dag, och istället för att bli låg och negativ för planer inte blir som man tänkt,så får man komma på andra saker som funkar denna dag och tänka positivt.


Det är ju dock helg och mysa kan man göra på olika sätt och saker i hemmet som skulle behövas göra, tar ingen ifrån mig,så får göra de när de funkar,men först lite mera kaffe såklart...


Helgmys kan se ut på olika sätt,som tex gott att äta och här är lite av mitt mys denna helg...

 


  Pussar,Kramar & Kärlek  

Presentation


Me myself and I

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

Teolinda

Ovido - Quiz & Flashcards