Direktlänk till inlägg 29 december 2019

Dessa är mina tre favorit skådespelare från koreanska tv serier...!

Av teolinda - 29 december 2019 17:00

Då ortopeder skadade mig under operation så jag har nervsmärtor och bland annat droppfot, så har jag fått hitta intressen som inte är fysiska, och datorn är min största hjälpmedel,så spelar spel,ser serier/filmer, bloggar osv.

och för par år sedan så fick min syster in mig på romantiska Asiatiska serier, började med några på Netflix sen hittade vi en sida på nätet som heter viki och en hel ny värld öppnade sig,och sett flertal bra serier från bland annat Kina,Korea,Taiwan och dessa serier är fina bra och musiken kan vara fantastisk...


Jag har ett antal favoriter serier som jag även sett mer än en gång,och de är från flera asiatiska länder, men favoriten är de koreanska helt klart,även språket, serier och skådespelare och har tre stycken skådespelare som ligger uppe på toppen och skulle inte gjort ont om man träffade dessa snygga pojkar en dag,men i drömmen funkar också


Nummer 1

Han är med i favorit serien som även gjorde så jag fastnade på riktigt, han är 34år och är 1.78m lång,och på frågan om sin idealiska tjej svarar han: Det viktigaste är att hon har en bra personlighet, som jag kan känna mig avslappnad med gott hjärta.


Tråkiga är att han inte har sociala medier som de andra på denna listan, utan de är andra som har sidor på facebook,Instagram osv, de är lite tråkigt,men ack så fin han är och helt klart min favorit.


Song Joong Ki

 

Nummer 2

Han har något som jag gillar,jag kan inte sätta ord på vad,men han verkar vara en härlig kille,han är 32år och han är 1.87m och på frågan om idealisk kvinna: Han tycker de viktigaste är att hon är självsäker, att vara självsäker är något han tycker är sexigt och attraktivt och som han kan dela samma värden och inte behöver uppmärksamhet och ha respekterar människor runt henne.


Lee Min Ho

 

Nummer 3

Denna killen är snygg,han har något speciellt som jag inte kan sätta fingret på, han är 32år och 1,82m och på frågan om hans idealiska kvinna svarar han: Han är lite petig säger han själv,men någon som kommer bra överens med honom, som klickar direkt och är en rolig tjej som han kan kommunicera bra med,som låter mig vara oskyldig som ett barn.


Ji Chang Wook

 


Dessa tre är enligt mig och min smak snygga, har bra värderingar och hoppas alla deras drömmar går i uppfyllelse,, och jag skulle inte bli ledsen om jag träffade dessa tre killar.


Att sitta ner och prata med dem ta en kopp kaffe är något som jag inte skulle tacka nej till, men nu får de bli att leta upp en ny koreansk serie och njuta av denna kväll den 29dec 2019 och man får se vad år 2020 tänger erbjuda,men en resa till korea finns med långt uppe på min "jag vill göra innan jag dör listan" helt klart...


            

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av teolinda - 20 mars 2023 13:24

Ja då jag sitter här sjukskriven så tänkte jag att jag skulle skriva några rader i min blogg... Ja detta är öken, det enda jag vill är att kunna åka till mitt arbete och kunna gå mina promenader,men när man typ inte kan gå utan måste ha käpp, så är...

Av teolinda - 14 februari 2023 15:13

Det var jätte länge sen jag skrev här i bloggen, Så tänkte jag skulle göra ett försök denna 14Februari 2023, ja den så kallade Alla hjärtansdag....    Jag myser med mina små håriga fyrbenta vänner dagligen och kan visa alla underbara i mitt liv k...

Av teolinda - 14 september 2022 08:37

Det var nu flera månader jag skrev,tiden springer ifrån mig, och denna sommar har vädret varit väldigt ostadigt, visst de varit varmt och solen har levererat, men de varit ostadigt och de är jobbigt för mig,men ca 14dagar som var till min fördel och ...

Av teolinda - 21 maj 2022 12:33


Igår på jobbet fick jag yrsel, mådde illa och extra ont i huvudet, och vart så jobbig så jag vart tvungen att hålla mig i en vägg för allt vart mörkare och hörde röster men lät som folk pratade långt borta i ett rör, när de vart lite bättre tänkte ja...

Av teolinda - 5 maj 2022 14:03

Ja väldigt länge sen jag bloggade, tiden springer iväg och vet inte riktigt vad tiden går vägen, men nu sitter jag ute på min baksida och har de mys och skön vår solen och underbara maj har startat....   Hade tyvärr ingen jätte bra natt, drömde m...

Presentation


Me myself and I

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< December 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

Teolinda

Ovido - Quiz & Flashcards