Alla inlägg den 31 december 2019

Av teolinda - 31 december 2019 14:45

Sista dagen på detta år 2019 och himlen har varit klarblå och solen strålat vackert, så den har levererat kan man säga,och jag tog sista promenaden detta år i morse och fick vara med när solen gick upp för sista gången detta år och de var vackert och harmoniskt...


Och denna nyårskväll blir de soffan och hockey, skulle vart bättre om Sverige spelade klockan 19 & inte vid 15 men då jag inte kan styra det,så blir de nu snart hockey och sen får de nog bli att zappa mellan Finland-Schweiz och Kanada-Tjeckien då båda börjar klockan 19, och något ska man ju kolla på,men ja jag får även sällskap, så vi ska äta lite tacos &  så blir de kaffe,lite vin och kanske en liten Irich eller två om jag känner för det,har inte bestämt mig ännu, så ja en lugn hemma kväll och de känns helt okej och önskar alla underbara i mitt liv en toppenkväll och ett bra avslut av detta år....


Foto från sista promenaden detta år,som vart ca 6km och längsta promenaden sen jag började dokumentera mina promenader, har gått längre,men då uppdelat i två promenader,så känner mig nöjd...

        

Och nu laddar jag att nästa år 2020 blir de bästa på länge, för jag behöver ett riktigt bra år nu, energi och styrka börjat sina och jag försöker alltid vrida allt mot de positiva,men efter några mindre bra år, så blir de svårare att alltid försöka tänka positivt, så jag behöver ett riktigt bra år nu och det är de jag hoppas på...  


Video från morgonens promenad, när min strand är som bäst, bara jag,havet och fåglarna och inte en människa så långt ögat når....


 

Gott nytt år...     


  Pussar,Kramar & Kärlek  

Presentation


Me myself and I

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< December 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

Teolinda

Ovido - Quiz & Flashcards