Alla inlägg den 16 december 2019

Av teolinda - 16 december 2019 15:00

Jag är ute på promenad varje dag, och har jag en halv bra dag så får de bli korta men flera promenader och de dagar jag har bra dagar så kan jag ta lång promenad i skogen, och blivit en del i skogen, och den vägen jag går oftast eller stigen, har just nu kommit massa vatten,så de finns en liten stig med brädor man kan gå över, men gillar de inte alls,men bra att de finns...  


Även  bra att de finns ställen man kan sätta sig i skogen och vila,de är toppenbra,Jag undviker snöstorm, och när kroppen är för smärtsam, då de ändå blir extra varma bad och lindring,men försöker komma ut varje dag,har hänt att de börjat regna och även snöblandat när jag varit ute gått,men inget jag dött av och tänker ofta på de man fick höra många gånger under utbildning inom barn: Det finns inga dåliga väder, utan bara dåliga kläder   


Idag vart de nästan 4km i skogen, och får se vad kroppen säger sen när mörkret kommer om den tillåter en kort kvällspromenad,men får se hur de blir, har redan fått ta ett hett bad, och risk finns att de blir ett till senare om jag går ut en sväng sen,men de beslutet tar jag när de är dags...

  

Några foto från stigen jag går som nu är översvämmat med vatten och så en frost dag jag gick på promenad, och solen kommer ju då och då och förgyller promenaderna...

 


  Pussar,Kramar & Kärlek   

Presentation


Me myself and I

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< December 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

Teolinda

Ovido - Quiz & Flashcards