Alla inlägg den 4 december 2019

Av teolinda - 4 december 2019 15:39

Jag har försökt flera gånger att blogga de senaste månaderna,men har inte kunnat, men tänkte jag skulle göra ett försök ikväll.

De varit två stycken som lämnat detta liv för tidigt och första sorgen tog mig hårt, och kunde tyvärr inte vara med på hennes begravning, hon finns i mina tanka ofta, och så de andra är det begravning på fredag och jag kommer flyga över till "Sverige"  fredag morgon och kommer representerar resten av familjen här på ön, som inte kan delta.

Men ska även stanna kvar under helgen och få träffa syster med familj och får extra mys med underbara ungen Juni och de kommer lysa upp resten av helgen och underbara ungen kommer ge mig energi och styrka,och en massa glädje, för de gör hn alltid när vi lyckas träffas.


Jag har även under hösten försökt hitta tillbaka till mig själv, för varit mycket mörkt och jag märkte under sommaren att något var jag tvungen att göra, för att inte gå under, och de är något som ännu håller på med och kommer ta sin tid, men har satt igång.


och en av sakerna är att jag går en till två promenader per dag, och de viktigaste är att jag kommer ut och inte hur långt eller länge,men ja är nöjd med november, då jag fick ihop rätt många km,och gått ner 3kg under november så de blir ju som bonus, har en hel del vikt som gärna får försvinna,men de är inte heller de viktiga,utan de viktiga är att jag ska börja må bättre i mig själv.


Foto från olika promenader som jag gjort mellan den 2nov till 3Dec...

     

och en av promenaderna träffade jag på flera rävar,denna fick jag på foto men tyvärr rätt långt ifrån.

 


Jag och mannen beslutade även att vi skulle gå tillbaka till att vara vänner, i pratiken ändras ingenting så länge ingen av oss hittar någon annan,och jag har inget intressa att göra de i dagsläget, och detta är mest för att få bort stämpeln förhållande, och vi var båda överens och som sagt typ inget ändras,vi pratar/sms fortfarande som vi gjort tidigare och hoppas vi kan ses något framåt när de funkar för oss båda.


Men går nu in i jobbigaste årstiden för mig och skulle verkligen behövt åka till varmare breddgrader,men då jag inte kan de, så blir de att göra de bästa med de jag har, och för varje dag som går,så närmar man sig våren och sommaren. och jag ger mig aldrig och har underbara i mitt liv, så allt blir nog bra en dag....


  Pussar,Kramar & Kärlek  

Presentation


Me myself and I

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< December 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

Teolinda

Ovido - Quiz & Flashcards