Alla inlägg den 30 december 2019

Av teolinda - 30 december 2019 18:32

Snart är detta år slut och 2020 kommer ta över, och hoppas nästa år blir de bästa på länge, jag hoppas de varje år,men nu kan de faktiskt få stämma och behöver ett toppen år med massa positivt...


Jag har en så kallad bucketlist med saker jag vill göra runt i världen och ställen jag vill besöka,innan min tid i livet är över, som jag hoppas blir vid hög ålder och inte tidigare,för då hinner jag inte med allt på listan typ hehe....


Har kunnat stryka en hel del,men ännu mycket kvar och kommer på flera saker hela tiden,men hoppas jag kan spara ihop så jag kan få komma iväg och bocka av något mera om inte allt för lång tid,tror tyvärr inte det blir något 2020 men sista som överger mig är hoppet...


Några saker på listan som jag ännu inte gjort är: att Besöka minst ett land i alla kontinenter, Klappa känguru och se flera ställen i Australien, åka och vara volontär eller liknande,besöka Big ben London,Eiffeltornet Paris,åka gondol Venedig,Resa till Sydkorea,äta pasta i Italien,resa på minst två weekendresor, flyta i döda havet,luftballongfärd någonstans i världen,Safari i Afrika,Besöka karnevalen i Rio, och mycket mera.


Foto på olika saker jag ännu inte gjort som finns med i listan....!

     

Det är bra att ha drömmar och mål i livet och resa runt i världen med nya äventyr är något jag verkligen gillar och jag mår även fysiskt och psykiskt bättre när jag är iväg söder ut i varmare klimat,men nu får man värma sig med varma heta spa bad i badkaret tills man kommer iväg nästa gång...


  Pussar,Kramar & Kärlek  


Presentation


Me myself and I

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< December 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

Teolinda

Ovido - Quiz & Flashcards