Alla inlägg den 27 juni 2018

Av teolinda - 27 juni 2018 08:31

Ser ut som att de kan bli en strålande varm sommardag även idag,  och frågan är vad ska man göra nu, less på detta och då de bara är en vecka sen operation livmoder, så läker ju ännu, och känns som jag har mensvärk hela tiden, men de ska gå över säger de, och knäet är en pain in my as,   och det som är jobbigast och de som gör så man har lite styrka och ork, men gör allt för att göra de bästa med dagen, men inte jätte lätt, helst de stunder man är pigg och ok i huvudet och skulle vilja hitta på något, men kroppen är svag och man orkar inte ett skit, och kan inte ta mig någonstans utan att någon annan måste hjälpa, men fortsätta göra de bästa med detta, för finns inte något annat att göra, och får hoppas på bättre besked den 26juli...  


Till något helt annat, och hårbollen fuffe,vad ska man göra med honom hehe   han har bestämt sig att han ska vara här,och min ena kisse säger inget om de, och de är han som är mest intressant, för ofta kommer han in i lgh och bakom honom kommer grannen Fuffe,   min andra gillar inte att han kommer in här och jagar ut honom fräsar och visar tydligt vart han står, till och ifrån, duktig kisse..  

 

Men ja Fuffe fortsätter komma, och har nu hänt flera gånger att jag vaknar och jag har två katter i sängen, men inte mina båda, utan en av mina och fuffe, och till och med tre stycken,   och man vet inte om man ska skratta eller gråta åt dom, och ja han åker ut direkt när jag vaknar, men han har väl lärt sig att sover jag så är de lugnt, och då kastar ingen ut honom, men dagtid om han inte smiter under tex sängen, så vet han att han just får gå ut, men smart kisse och har helt enkelt bestämt sig,  och ja jag har gjort allt jag kommit på för att skrämma honom, men varken vatten eller mörka rösten eller bank i golvet, saker som kommit flygande, ja inget som kan skada honom, utan mera markera, men han återkommer alltid, och de gånger han får gå in ett varv och ut igen, är då de tar längre tid innan han återkommer...  


Har fotat honom då och då å skrivit datum på, och ja han åker alltid ut, men han återkommer alltid....

 


Jaha ja vad ska man göra med denna dag, uttråkad till max och att bli ännu mera begränsad än tidigare suger kan jag säga,   men hostan lugnat ner sig, läkningen verkar gå åt rätt håll efter operationen,  och knäet är som de är och kan inte göra nåt åt de, men ja en sak räcker gott och väl, och kämpa med flera saker, och nervsmärtorna jag har sen innan, har inte slutat precis, utan har varit värre än tidigare,   men just idag är de lugna och hoppas de är för att de håller på att vända, lever som vanligt på hoppet, och får väl dricka lite mera kaffe och se om de finns någon film eller serie på Netflix man inte sätt, inte roande men ändå nåt att göra när man ligger här på soffan....  


Har man tråkigt så har man, så man fick snapchata lite, några skratt kan de ju bli då och då....!

 


och så får man hoppas man får en bra dag, saknar mosters underbara tjej Juni   och längtar tills de kommer ner igen, ja de blir inte lika mycket bus som jag hade tänkt pga de min kropp bråkar med, men mys och lite bus blir de ju ändå, hon är ju en stor tjej så behöver inte gå runt och bära henne,   så ska göra mitt bästa att busa å mysa med henne när syster och make kommer till ön igen, och får krama om världens finaste, underbaraste Juni...  


  Pussar,Kramar & Kärlek  


Presentation


Me myself and I

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

Teolinda

Ovido - Quiz & Flashcards