Alla inlägg den 23 juni 2018

Av teolinda - 23 juni 2018 13:55

Midsommardagen och solen har kommit fram och strålar vackert och ger värme,   och jag har extra ont på min högra sida, och ja såklart de är ju min svaga sida, men efter operationen nu några dagar senare så är ena sida rätt ok, men ont och besvärligt på höger sida, och är trött på denna tristess och inte orka eller ha tillräckligt med styrka och kraft,   men bara att vila kurera och försöka göra de bästa med de, de blir nog bättre...  


Igår vart de en lugn kväll, med tv och lite grillat, och mys med fina hårbollen Sverker, som var så duktig,  mina katter var till en början skeptiska, då de fanns en hund i lgh men de var helt öppet in i sovrummet, men vovve förstod att dom tillhörde detta hem och var jätte duktig,   och han gick inte in i sovrummet och var snäll när de vågade sig ut i lgh, min ena har jag aldrig sätt gå i slowmotion som igår, men de gick bra,   Grannens kisse kom på besök i vanlig ordning, men den skrämde Sverker, eller dom var nog lika rädda för varandra, men de var som han förstod att den katten inte tillhörde här, duktig kille,    ja de vart väldigt varmt i sängen då älsklingen är väldigt het till en början, och så två katter tryckande mot mig, men några timmar fick jag...


Solen hade motstånd, men lyckades komma fram, grillen och fina Sverker., som kom och myste med mig när jag lade mig på soffan vid ca 04.00, först på golvet bredvid soffan, sen i soffan med mig...!

 

Här blir de fortsatt vila & hoppas på att samla styrka för att få lite ordning här i morgon,   och får nog hjälp med tvätten, fixar inte biten mellan hemmet och tvättstugan, men när de väl är tvättat och kommer in i lgh så fixar jag resten,   och de behövs tvättas, och även en sväng till ica om allt går som de ska, men idag vila på soffan och filmer/serie, har för ont och för trött och svag för att orka nåt,   så bäst att lyssna på kroppen och hålla mig i soffan, men längtar tills jag kan stödja och belasta benet igen....  


  Pussar,Kramar & Kärlek  


Presentation


Me myself and I

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

Teolinda

Ovido - Quiz & Flashcards