Alla inlägg den 25 juni 2018

Av teolinda - 25 juni 2018 09:45

Måndag igen och midsommarhelgen 2018 är över, och de kommit lite regn,   och även någon skur denna morgon, så snart kan sommaren komma tillbaka,för efter regn behövs solen...  


Har redan varit i väg på apoteket, missade att få hem lite viktiga saker innan helgen, så vart just att åka iväg denna morgon,   och igår kom jag till affär och min mor hjälpte mig även med tvätten, hon tar den till tvättstugan i maskinen och sen till lgh, och resten gör jag, så dessa två dagar har jag inte löst utan mor och de är jag tacksam över,   men fy vad jag saknar min loppa och inte kunna vara ute och köra henne, vi mötte far och tog några ord, och kände nästan gråten i halsen när jag såg min fina lilla loppa,   men far är glad och gillar köra henne, så hon rullar ju en del ändå...  


Min fina lilla svarta loppa, och så vart de riktigt god pizza igår, även salladen var exakt som jag vill ha den nu, för på golf restaurangen fransan har god mat minsann...!

 


Så jävla less på detta så man kan ha svårt att förstå hur mycket, saknar fruktansvärt att inte kunna köra bil,   men nästa träff med ortoped och sjukgymnast, så får de komma på en lösning så jag kan börja köra lite lätt bil, är inte någon taxi chaufför, så behöver inte köra mycket men kunna ut och köra,   och då jag lyckats komma igång och köra bil med en droppfot, som inte är självklart att man fixar, så ska jag jävla komma ut och köra bil med fraktur i knäet,   så de får bli deras problem att komma på bästa sättet, för köra om 6veckor kommer jag göra, för då har jag inte kört bil på ca 14veckor och då är de dags, och upp till dem att ge mig tips om bästa sättet att göra de på, något annat skydd till knäet eller ja nåt som gör så jag kan köra bil, så de så...  


Men i morgon kommer nog hundarna igen om de går som de ska,   och de ska bli skönt att komma in i de vanliga igen, och är mycket bättre även efter op, ja inte helt återställd och har lite ont, men känns som lite lättare mensvärk så ingen större fara,   såg dock att en i sommarstugorna har en liten vit hund, så får ha lite extra koll i början i morgon, men bara den stora kommer in i de vanliga och kommer ihåg vad som gäller, så brukar de gå bra,   men han har en tendens att glömma, när han inte varit här på ett tag,   och nu är de över en vecka sen typ, men efter några timmar brukar han vara i fatt med minnet,och då han är en riktig gotta gris, så är han lätt mutad, har lyckats få honom att glömma vad han hållit på med när han hade valet att få godis, så efter några timmar här igen, så är han nog tillbaka i de vanliga och ska bli skönt att komma igång igen med nåt....  


  Pussar,Kramar & Kärlek  



Presentation


Me myself and I

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

Teolinda

Ovido - Quiz & Flashcards