Alla inlägg den 9 december 2017

Av teolinda - 9 december 2017 08:17

Lördag och ser ut som de blir en riktig grå dag,   så får bli lite små fix och städa här hemma, ska ta fram några foto album och försöka få lite flera gamla foto in i datorn,   finns ju en del kort innan digitalkamera, så dags att gå igenom foto tror jag, och så göra en julskiva till bilen tror jag, börjar ju närma sig den tiden, och de är skönt för när de är över och blir ett nytt år, så går man mot bättre tider igen...  


Ja mänskligheten är ju nåt man kan bli mörkrädd för, helst de som bevisar att de är psykiskt sjuka,   och skadar oskyldiga, och värst är de när dom skadar små som inte kan försvara sig,   och läskigaste är att de som verkligen är så sjuka inte förstår de själva så få hjälp, eller vård lär de aldrig för, läst på extra inom detta och ja de är läskig läsning,   men man lär sig även en hel del, men ja mörkrädd blir man fan, för såna individer är inte vanliga skitsnackare, utan de fattar inte att deras beteende verkligen är fruktansvärt sjukt, och önskar inte ens min värsta ovän att få en riktigt psykiskt sjuk människa i ryggen för väldigt svårt att bli av med så sjuka människor....  


Foto från boendet jag bodde i Las Vegas, och från en promenad i Hollywood när jag var där, och skulle helt klart kunnat åka tillbaka till Usa, många ställen jag kan åka till igen och även många jag inte varit på, som jag skulle vilja se....

 


Tankarna och känslorna snurrar fortfarande åt olika håll och inge vidare,   men vet att de kommer bli bra och får göra de bästa med de jag har, men ja detta var känslomässigt vart detta jobbigt, känns som jag sörjer något jag aldrig har haft eller kommer få, men de är som de är och som tur är så har jag underbara i mitt liv,   så bearbeta detta så blir de bra en dag och allt kommer bli så bra de kan bli framåt....  


Några foto från mitt underbara Ljugarn, och bästa stället att samla kraft, energi och harmoni....!

 


  Pussar, kramar & Kärlek  


Presentation


Me myself and I

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

Teolinda

Ovido - Quiz & Flashcards