Alla inlägg den 2 december 2017

Av teolinda - 2 december 2017 08:54

December 2017 har börjat och ute är de vitt av frost och kanske lite pulver snö typ, men längtar till våren och sommaren men tiden går och snart är vi där...  

Sötaste Juni ringde denna morgon    och de förgyller alltid dagen, så lite katt jakt då hon verkligen vill se dem när hon ringer och skiner som en sol när hon ser dem, världens underbaraste Juni, som sitter i mosters hjärta...  


Mor var vid sköterska igår och skulle få bort styng,   och sköterskan vart osäker då de inte var något vanligt stygn så min läkare fick komma och titta på de, och han gick och skulle kolla hennes journal sen kom han tillbaka och hade då ringt kirurgen    som berättat vad de var så han kunde ta bort de på rätt sätt, men ja min läkare är toppen och tar reda på saker och tar saker på allvar och har aldrig fått känslan att inte bli tagen på allvar som vissa läkare gjort tidigare, så ja jag är nöjd med min läkare...  


Sköna havet en vårdag när den är som bäst...!

 


Idag får man väl kasta fram adventsstakar och sånt som hör till denna tid på året,   men i de stora hela blir de att samla energi och styrka    för kroppen är allt annat än snäll och är smärtsammare än man skulle önska,   planen var att åka på en marknad där en vän till mig är, som jag inte träffat på mycket länge,   men får se vad kroppen säger lite senare om kroppen tänker gå med på att köra dit...  


Fick höra nyligen att en vän som är hur bra som helst, och finns inge ont med honom alls,   och visst fan så har cancern satt sig i hans kropp    och igår gick han och hans sambo ut med det och skickar en massa kärlek och styrka till dem,   och ja så orättvist att denna sjukdom sätter sig i de bästa finaste människorna, så jävla orättvist...  


Blommor ger oftast känslor av glädje och kärlek...!

 


  Pussar,Kramar & Kärlek  



Presentation


Me myself and I

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

Teolinda

Ovido - Quiz & Flashcards