Alla inlägg den 27 november 2017

Av teolinda - 27 november 2017 09:10

Då kom dagen för koloskopi, och ja de äckliga saltvattnet var just vidrigt,   men fick i mig nästan 2liter, sista glaset spydde jag upp igen, men var tvungen att gå på toan och pinka väldigt mycket, som de rann rakt igenom på fel sätt,   ja lite kom även där de ska, men trodde de skulle vara mera, men men...

Gick och lade mig och vaknade efter en och en halv timme och jag var extremt torr i munnen, ont i huvudet och täppt i näsan,   var inte alls trevligt, men nu är de som vanligt förutom att jag såklart är hungrig, men inom någon timme är de dags igen för att få i sig 2liter till inom två timmar, och sen till kvällen är de dags att åka till Visby och göra koloskopin, och då får man se hur de går...  


Havet ger styrka och harmoni....!

 

Som sagt så är man hungrig, och som de varit hela tiden så är man sugen på allt möjligt,   men till kvällen är de över och kan äta igen    och hoppas verkligen undersökningen går som de ska, för tänker inte göra om denna, och då jag gjort så gott jag kan, men de kommit ut väldigt lite ger de oro,  men har ju inte så mycket att få ur mig,   men då jag så gott som fick gå på toan och pinka efter varje glas så funderar man ju om de funkade som de ska och om allt är som de ska....  


Men nu mera kaffe som jag ett antal timmar till kan dricka,   men ja jag önskar tiden går fort så de blir kväll och allt är över och får komma hem och äta,   för just nu känner jag mig yr, illamående och ja mår ju inte jätte bra, men som tur är så har jag hjälp med körningen så behöver inte göra mera än att dricka de äckliga saltvattnet och åka med till staden....  


Bästa stället att skingra tankarna, och låta alla negativa tankar och känslor flyger med vågorna till horisonten...!

   

  Pussar,Kramar & Kärlek  


Presentation


Me myself and I

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

Teolinda

Ovido - Quiz & Flashcards