Alla inlägg den 26 november 2017

Av teolinda - 26 november 2017 13:10

Söndag och dagen före koloskopi,   och då jag nu bara fått äta flytande föda   och nu kommit till att bara få dricka klara drycker som tex kaffe utan mjölk    något jag inte har i mitt kaffe så de är lugnt, saft, läsk osv,   så nu är man ju sugen på allt möjligt, saker jag sällan är sugen på som fisk, ja jag tycker om vissa fisk men inte ofta jag blir sugen på de,   och ja de är ju psyket som dummar sig för så är de ju alltid när man inte får något då är det de ena man vill typ hehe...  


Kan skriva att jag tycker inte synd om mig själv eller att någon annan ska göra de heller, utan jag skriver av mig då det är något som får mig att må bättre och tror flera skulle må bättre att få prata eller skriva av sig, eller båda....  

Känner mig redan yr och svag, men får ta de lugnt, och värsta ska ännu komma för i kväll mellan 18-20 & imorgon 11-13 ska jag lyckas få i mig 4liter som ska smaka som salt vatten och smakar blää   och de är något alla jag pratat med säger lika, och jag har extra svårt att få i mig vissa saker och har redan från början svårt att dricka mycket,   när jag tex dricker kaffe så är de sm munnar och slutar ofta ed att kaffet lyckas bli kallt och jag får hälla nytt, och kalla drcker är de små klunkar, men blir att hålla för näsan och klunka i mig så gott de går, men i morgon vid 16.45 så är de dags att göra koloskopin och får se vad de hittar....  


Men som sagt så länge jag får mitt underbara kaffe så överlever jag ju detta...!

   


Drömmer mig bort på nya äventyr och se nya länder och ställen,   till varmare breddgrader, men nästa år ska jag iväg och velar en del vart men spanien ligger fortfarande längst upp och kosta brava kusten,men kollar resor ofta och inte bara för att hitta en bra resa med ett bra pris,   utan kollar även för ha tycker de är kul att se foto och läsa info om olika ställen och länder i världen, men till nästa höst ska jag iväg så är de bara,   men saker måste sluta gå åt fel håll och saker som kostar pengar måste sluta gå sönder i mitt hem....  


Här flyger jag söder ut och samlade nya härliga minnen, och ska iväg igen minsann....!

 


  Pussar,Kramar & Kärlek  

Presentation


Me myself and I

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

Teolinda

Ovido - Quiz & Flashcards