Alla inlägg den 8 juni 2019

Av teolinda - 8 juni 2019 16:22

Ja känslorna har gått upp och ner idag,tankar har hoppat runt och trodde inte jag skulle falla så hårt,jag hade ju magkänslan att detta kunde ske,jag var förberedd att något kunde vara allvarligt,men man lever på hoppet och kommer sakna Rex jätte mycket, och nästa tanke blir vad ska jag nu göra på Tisdagar & Torsdagar, dom vart ju helt oplanerade nu, ja livet går vidare och han har de bättre nu och de andra djuren som sover gott, och jag är med snart igen, känns dock tungt just nu,men de blir bättre...


Ska försöka komma ut på promenader,men skogen där jag och alla hundar som sitter i mitt hjärta varit tillsammans på promenad, kommer ta ett tag innan jag är där igen,men ska försöka komma ut fast jag inte har sällskap längre, för cykelturerna är inga problem för tillfället, promenaderna som är de tuffa...


Men idag vart de över 5km på cykeln, men då vart de ett stopp på favorit platsen, och skingra tankar och havet ger styrka och ett lugn,så de var mycket skönt att sitta där vid havet och känna harmoni och skicka iväg en massa negativ energi bort med vågorna ...


Foto från favorit platsen idag...

   

Gick igenom gamla foto som är sparade på olika usb-minne och hittade detta foto, och då fanns alla tre, fransyskan Amira som somnade in efter sommaren för 4år sedan, lilla Ebbis som tog sin sista vila i början av 2019 och fina busen Rex som fick somna in för sista gången igår den 7juni...  

 


  Pussar.Kramar & Kärlek  

Presentation


Me myself and I

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

Teolinda

Ovido - Quiz & Flashcards