Alla inlägg den 27 juli 2018

Av teolinda - 27 juli 2018 05:38

Inatt har man fått sova från klockan 21.00 till 04.00 å de var skönt må jag säga,   var däckad och inte vaknat en gång under den tiden, så många timmar var länge sen, så ja de var riktigt skönt...  


och idag ser de ut som de blir återigen en strålande fin varm dag,   och jag tänker inte klaga över värmen,för man kan inte styra vdret tyvärr,  men de jag kan säga är de dock oroande över torkan, då de ställer till de för alla bönder och alla djur,   vi överlever och kan hitta lösningar, men denna torka börjat bli livsfara, så ja lugnt sommar regn över ön nu skulle inte gjort något, och kommer åskan dom pratat om, så hoppas jag på regn och inte blixtrar utan regn i denna torka, nej stopp går inte... 


Detta foto tog jag när jag åkte över till "sverige" sist, vart en bra bild med tanke på att de var med mobilen...!

 

Idag ska jag ut och köra bil har jag tänkt,   om jag får tillbaka min fina svarta loppa, ja jag kan låna annan bil, men då de blir första turen sen den 20April så vill jag ha min bil,   den känner jag igen och vet hur hon funkar, men vet att far gärna skulle vilja ha kvar henne ett tag till så får man se när den kommer...


Så min största fråga idag är vem som tänker bjuda mig på kaffe denna dag,   och de känns väldigt bra, ja jag har smärta av knäet men inget som jag dör av och läkaren har informerat vilken smärta som är normalt och fått hjälp till de,så de är lugnt...  


Va ska man säga om grannens fuffe, man hittar honom ofta sovandes i min lgh,och ofta smyger han in när jag inte ser honom,men ser när han går igen,så här hittade jag honom en dag när jag kom hem....! 

 

Nu mera kaffe, frukost och så får man se vad man ska göra, men hoppas få tillbaka bilen under förmiddagen, man lever på de vanliga hoppet...  


  Pussar,Kramar & Kärlek  


Presentation


Me myself and I

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

Teolinda

Ovido - Quiz & Flashcards