Alla inlägg den 23 juli 2018

Av teolinda - 23 juli 2018 09:46

Värmen fortsätter och här sitter man och kan inte bada,     och igår gjorde jag för tok för mycket så få ta de lugnt idag, väntar på vårdcentralen ska ringa mig, och alltid lika drygt, och med min otur så lär väl min läkare ha semester och så ska man få mera problem,och måste krångla med dem, och dom är aldrig  roliga när man ringer, bättre när man väntar på att läkaren ska ringa, livet är ju toppen roligt eller nåt...  


Men torsdagen närmar sig och då är de att åka tidigt till Visby,   och träffa röntgen, ortoped och sjukgymnast så hoppas på de bästa och förbereder mig för de värsta, och så får man se hur allt går...  


Världens finaste Juni är på ön med sina föräldrar,   och vad jag önskar jag kunde leka och busa mera, åka med  och bada och njuta av sommaren,   men de är svårt när jag inte kan bada, och måste försöka tänka mig för vad jag gör, men lite mys och bus har de blivit och hon ger mig styrka och kärlek...  


Får inte lägga ut foto osv på fröken, men här kommer en bit av ett video klipp, där sötnosen säger att "mamma är inte bäst, bara moster Linda, men man ser henne inte utan man kan bara höra de, underbara unge...!


Men nu blir de mera kaffe, vila och ta de lugnt,   och se hur dagen blir,hett är de minst sagt    och hur mycket strul ska de bli denna dag, var ute en sväng kollade in min baksida och då kom granne i ett av sommarhusen bakom, som varit och tagit ett morgon bad och frågade om de var varmt, svaret jag fick var "ja verkligen, de är som man var i spanien, "så skönt och ja just nu är de som man vore utomlands här i min by.  så turisterna och sommarfolket  njuter ju  av denna värme så ändå de, men som sagt nu mera kaffe...  


  Pussar,Kramar & Kärlek  
 

Presentation


Me myself and I

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

Teolinda

Ovido - Quiz & Flashcards